מותג הבן של רולקס, טיודור, התפרסם עד היום בשעונים איכותיים, כאשר עיצובם של דגמים מסוימים כמעט זהה לזה של כמה מהדגמים של רולקס, כמו Sea-Dweller. עם זאת, הם חסרו את הדבר "ההוא": מנגנון מקורי. כי כן, הנתונים והעיצוב היו שם, אבל המנגנון היה משל ETA (קליבר 2824).

לא עוד – קבלו את שעון הצלילה פלגוס במהדורת 2015. המהדורה החדשה, המתנאה כעת גם בכחול, בנוסף לשחור המשרת מההתחלה, מצוידת במנגנון מקורי של טיודור, MT5612. למנגנון זה אישור רשמי להיותו כרונוגרף, COSC, והמשמעות היא רמת דיוק הטובה מסטייה של 6+/4- שניות ביממה. אחראי לכך, בין השאר, תדר עבודה של 4 הרץ (28,800 פעימות/שעה). יצוין כי השעון זכה במקום ראשון בקטגורית שעוני הספורט בתחרות שעונים בז'נבה.

בית השעון העשוי טיטניום, עמיד בלחץ של 50 אטמוספרות, טוב לעומק של 500 מטרים. לטובת עמידה נאותה בדרישות הצלילה בעומק רב, יש לפלגוס מנגנון אוטומטי לשחרור הליום.

קוטר בית השעון 42 מ"מ, גם הטבעת הסובבת עשויה טיטניום. הזכוכית היא ספיר קריסטל, ולשעון רצועה עם סגר המתכוונן אוטומטית, לטובת התאמה מהירה על חליפת צלילה. ערכת השעון כוללת רצועת סיליקון נוספת.השעון זכה במקום ראשון בקטגוריית שעוני ספורט בתחרות שעונים בז'נבה.

מחיר 24,350 שקלים
יבואן ארו-אסיה
www.euro-asia.co.il
PELAGOS TUDOR
צילום: מנהל