הונדה ישראל מתחילה בשיווק הג'אז החדשה, שהושקה באמצע שנה שעברה . זהו דור שלישי למכונית הסופרמיני של הונדה והוא ממשיך את המסורת עם מרחב פנימי גדול ו"מושבי הקסם" המאפשרים שפע אפשרויות קיפול. אל הג'אז אמורה להצטרף ב-2016 ה-HR-V, ויחד עם הורדת מחירים לסיוויק, ב'מאיר' מקווים להעיר את המותג בארץ.
הונדה ג'אז החדשה גדלה באורך בשישה ס"מ ובבסיס הגלגלים בשלושה, והיא מצוידת במנוע ה-1.3 ליטר מהסדרה החדשה של הונדה. המנוע מייצר 102 כ"ס ומשודך כמו בעבר לתיבה רציפה עם אפשרות לתפעול ידני (שבעה הילוכים מתוכנתים). זה מספיק ל-12.1 ש' למאה קמ"ש ו-182 קמ"ש בגרסה האוטומטית, 11.2 ו-190 קמ"ש בגרסה הידנית.
הונדה גאז תא נוסעים
צילום: מנהל
הונדה ג'אז תוצע בשתי רמות גימור. כל הרמות יכללו מערכת למניעת תאונה עירונית ואת מערך המולטימדיה החדש של הונדה. ברמה המהודרת יותר (קומפורט) תוצע חבילת בטיחות מתקדמת שכוללת התרעה על סטייה מנתיב וקרבה לרכב שלפנים, ובקרת שיוט היודעת לקרוא את שלטי המהירות ולהאט בהתאם.
מחיר הגרסה הידנית (רמת גימור טרנד) יחל ב-90,000 שקלים, ואילו הגרסה האוטומטית (שלה ציון 2 בדירוג הירוק לעומת 3 לידנית) תעלה 103,000 ש' (הוזלה מהותית לעומת העבר). הגרסה האוטומטית תוצע גם ברמת קומפורט שתעלה 106,000 ש'.
במקביל הוזל מחיר הסיוויק חמש דלתות ל-132,000 שקלים (במקום 135,000) ומחיר הסדאן ירד ל-135,000 ש' במקום 140,000.

הונדה גאז מבט מאחור
צילום: מנהל