למה ממתינים הידוענים?
כבר שבועיים שאין מסירות כלי רכב מעניינים לידוענים. הסיבה היא לא מיתון או מחסור בכוכבי תרבות מסוגים שונים. לפחות שלושה ספורטאים, עימם דיברתי, הצהירו כי את כלי הרכב החדשים הם רוצים לקבל בראש השנה. גם היבואנים מצידם אישרו שמיד לאחר החג, נשמע על מבול של דמויות, מוכרות יותר או פחות. אני חושב שלא צריך להמתין לחג כדי לקבל כלי רכב חדש- קבלת המפתחות, זה חג בפני עצמו. אבל אולי זה רק אני, וכשהמניע בבחירת הכלי הוא גובה הנחת הסלב, אז זה פחות אמוציונאלי.
 
אז לקראת השנה החדשה, אני קורא לכל ידועני ישראל. תנסו, תנהגו, תתיעצו ותבחרו כלי רכב שמרגשים אתכם. תתיחסו לבחירת כלי הרכב שלכם, כמו אל בחירת המלתחה- זהו האאוטפיט הגדול ביותר בו אתם נראים! צריכים עזר? לא מרגישים שיש לכם את הכלים להחליט? אנחנו כאן כדי לייעץ לכם.
 
ימית סול ובעלה
צילום: רויטל טופיול, אבי חופי
צילום: אבי חופי
 
מרצדס על המסלול- מסלול האופנה
ימית סול, נטלי עטיה, גילת אנקורי ורבות אחרות, שילבו בין אהבתן לאופנה וחיבתנו אנו למכוניות. האירוע- תצוגת אופנה מבית שנקר בשיתוף פעולה עם מגזין הנשים "את". המקום- אולם התצוגה החדש של מותג מרצדס, בהרצליה.
לאחרונה חנכה חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, אולם תצוגה מרכזי החדש. המרכז החדש משתרע על שטח של כ – 2000 מ"ר. האולם המעוצב על פי אמות המידה של מרצדס בנץ, מציג למעלה מ – 30 דגמים שונים, ואמור לשמש כמתחם לאירועי יוקרה בתחומי האופנה והלייף סטייל.
 
גילת אנקורי
צילום: רויטל טופיול, אבי חופי
צילום: אבי חופי

קונצרן מרצדס בנץ פועל בשנים האחרונות להעמקת החיבור לתחום האופנה והלייף סטייל בעולם כולו. המותג הגרמני הוותיק, הוא נותן החסות הרשמי של  שבועות האופנה בעולם (אשר נקראים Mercedes-Benz Fashion Week) ושותף לאירועי אופנה גדולים של המגזינים הנחשבים כדוגמת ווג ואל.

גם בישראל החלו אנשי כלמוביל בשיתופי פעולה עם מגזיני אופנה. הפקת אופנה ל- GLA כבר הופיע במוסף סטילטו של מגזין לאשה ועכשיו כאמור, תצוגת האופנה מבית שנקר. גילת אנקורי, מי שכיכבה בסדרת הטלנובלה הישראלית הראשונה, השתלבה היטב בין הדגמים היוקרתיים. נטלי עטיה, שלא זכתה במיליון, בתכנית הריאליטי "האח הגדול" יכלה רק לפנטז על אחת המכוניות וימית סול (עם בעלה) גרמה למכוניות להיראות אפילו נוצצות יותר.

נטלי עטייה
צילום: רויטל טופיול, אבי חופי
צילום: אבי חופי
 
הפתעה מרגשת מלהקת משינה לנהגי הונדה
בעוד תורים ארוכים השתרכו בקופות ובכניסה לאמפיתיאטרון קיסריה, אותרו בזה אחר זה בעלי רכבי הונדה שהגיעו למופע עם רכבם והתבשרו כי הכרטיסים שלהם שודרגו לכרטיסי VIP. הכרטיסים אפשרו לנהגי המותג היפני לראות את המופע מהשורה הראשונה, בכיסאות מרופדים ונוחים ולפגוש את יובל בנאי. סולן הלהקה חילק לנהגי הונדה דיסק חתום של הלהקה. המחווה היא כמובן לא ספונטאנית או קפריזה אקראית בה בחרה משינה מותג מתוך כובע. זוהי פעילות חיזוק מותג של הונדה כחלק ממהלך Honda Loves You Back שמקיימת הונדה כבר שנה.