אני יודע, אתם שומעים ויקטורי וישר חושבים על רשת הקמעונאות הזולה, היהלום בכתר הסטריפ הנוצץ של אזור התעשייה הקרוב. אבל בארצות הברית מדובר באחד ממותגי הדו-גלגלי הצומחים במהירות. ראשיתו בשנת 1997 כאשר חברת פולאריס לטשה עיניים לנתחי שוק נוספים. בהיעדר רקע או ניסיון בפיתוח שלדות לכלים דו גלגליים, ועם ההבנה שעם מספיק כרום וניקלים האמריקנים יקנו כל מה שיציעו להם - זה של הארלי דיווידסון נראה העסיסי מכולם.

המתכון, ממש כמו הארלי דיווידסון מנוע V טווין אדיר והמון נוכחות בעיצוב ובאבזור החיצוני. כאשר בשנת 2011 רוכשת פולאריס את חברת אינדיאן המיתולוגית ובכך משלימה תנועת מלקחיים של מותג וותיק לצד ויקטורי המותג הצעיר.

כחלק מהקמפיין הצעיר והחתרני של ויקטורי החברה מחזיקה צוות של רוכבי פעלולים שניים מהם מבצעים בסרטון הבא מעשים שלא יעלו על הדעת עם מפלצות הכרום שמשקלן היבש (לפני דלק, מים, שמן ורוכב) נושק ל-400 ק"ג, מונעים על ידי מנוע 1,700 סמ"ק (במקרה הזה מחוזקים בסופרצ'ארג'ר...). שני רוכבי צוות הפעלולים, טוני קארבאג'ל וג'וי ורטיקל רוכבים על גרסאות המאגנום (באדום) והקרוס קאנטרי (בשחור) של סדרת הקרוזרים הגדולה ה"באגר" על המסלול בפלורידה.
עשו לעצמכם טובה, תראו גם את הסרטונים האחרים בסדרה של "מאחורי הקלעים", כי אין מזה אף פעם מספיק...