בניגוד למתחרות, ששמות את הדגש השנה על אופנועים קלים וזולים יחסית (ראו למשל את הצהרות מטרו במסיבת העיתונאים שלהם), סוזוקי ישראל בוחרת להתמקד השנה באופנועים הכבדים.

מהלך הפתיחה יכוון לגזרת האדוונצ'ר. קטגוריה זו כוללת אופנועי כלבו בעלי תנוחת רכיבה זקופה, האמורים להוות בסיס טוב לתיור ארוך טווח גם מחוץ לאספלט איכותי (ומכאן שמם). הקטגוריה נהנית מהצלחה גדולה בארץ ובעולם בשנים האחרונות, ובסוזוקי רוצים לנגוס נתח נכבד מהעוגה הזו עם הוי-סטורם.
רב ערוצי
את המטרה מתכוונת אבניר להשיג בפעולה במספר ערוצים. הראשון הוא העמקת פעילות מועדון הוי-סטורם, שמונה כרגע כ-400 חברים. העמקת הפעילות תכלול נסיעות משותפות כבעבר אבל גם תוכנית הדרכות רכיבה בשיתוף 'פרו ריידינג' שתזכה לסבסוד של אבניר, ותכלול הדרכה מדי חודש.

הערוץ השני יהיה ערוץ השירות, בו יזכו רוכבי הוי-סטרום להנחות על טיפולים, שירות מהיר, חלקים ייעודיים ואבזור רלוונטי לאופנוע ורוכבו במחירים אטרקטיביים.

הערוץ השלישי יתרכז במיתוג חוויית האדוונצ'ר, כשלכבוד הנעת המהלך הזה נמכרים הוי-סטורם 1000 וה-650 בהנחה של 10%.
סוזוקי בעד הרפתקאות
צילום: תומר פדר