כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, הכריזה על קריאה לתיקון יזום (recall) לדגמי אאוטלנדר, גרנדיס ולנסר. הקריאה מתייחסת לשתי תקלות שונות, כאשר ללנסר ולגרנדיס תקלה שונה לכל אחת ואילו האאוטלנדר חייב בתיקון שתיהן.
מיצובישי אאוטלנדר ולנסר - החלפת רצועת אביזרים. מיצובישי גילתה סיכוי לבלאי מהיר, שעלול לגרום לקרע ברצועה. הדגמים הנקראים להחלפתה של רצועת ההינע הם אאוטלנדר ולנסר, משנות יצור 2011-2008, במספר כולל של 5842 מכוניות.

מיצובישי אאוטלנדר וגרנדיס - החלפת מתג אור בלם. ישנה היתכנות לתקלה במתג אור הבלם בחלק מדגמי אאוטלנדר וגרנדיס,שעלולה לגרום לתקיעת ידית ההילוכים במצב "חניה". הקריאה תקפה ל-3581 מכוניות משנות ייצור 2010-2008, ואלו נקראות להיכנס למוסך ולהחליפו.
הלקוחות הכלולים בקריאת השירות, יקבלו מכתבי זימון בבקשה לביקור במרכזי השירות המורשים מטעם מיצובישי, לביצוע החלפת המתג בהתאם להוראות יצרן הרכב. התיקון, יבוצע ללא תשלום ויארך כשעה בהחלפת מתג אור הבלם, וכשעה וחצי בהחלפת חגורת ההינע, בהתאם לתוכן הטיפול לפי הוראות היצרן. יש לתאם מראש טלפונית עם מרכז השירות המורשה של מיצובישי, את מועד ביצוע התיקון, על מנת לקצר את זמן ההמתנה.

רשימת מרכזי השירות של החברה ופרטיהם מופיעים באתר האינטרנט של החברה שכתובתו: www.mitsubishi-israel.co.il או בטלפון 3151*.
שימו לב. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יביא את רכבו למוסך כדי לטפל בבעיה שהתיקון היזום מתייחס אליה תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב שלו ולא יאפשר העברת בעלות.