רק ביום רביעי האחרון הראנו לכם שגם המיומנים ביותר עושים טעויות, עת המכונית עם הקילומטראז' הגבוה ביותר בנורבורגרינג, הרינג טקסי, מתרסקת במסלולה שלה. אבל זה כאפס וכאין לעומת מה שאתם הולכים לקרוא עכשיו:

במוצאי שבת האחרון, ה-09.08.14, קרה על אחד ממסלולי המרוצים בארצות הברית הגרוע מכל. מוות. ועוד איזה מוות. נהג המרוצים טוני סטיוארט, אלוף נסקאר בשלוש קטגוריות שונות, הוא סוג של אגדה חיה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, והוא, דווקא הוא, אחד האחרונים שמצפים ממנו לגרום למוות. בטח על מסלול מרוצים.

אלוף נסקאר דרס צעיר למוות - צפו בוידאו
צילום: מנהל

כל זה קרה כאשר במרוץ ספרינט, ב-Canandaigua Motorsports Park, אתמול במוצאי שבת. טוני סטיוארט וקווין וורד ג'וניור הצעיר (בן 20 בלבד) נהגו זה לצד זה בעיקול, וקווין וורד ג'וניור סטה ימינה בכדי לא להתנגש בסטיוארט. הוא פגע בצד המסלול ומכוניתו נפגעה. וורד הצעיר, יצא מהמכונית וצעד למרכז המסלול תוך שהוא מחפש אחר סטיוארט, למען יאמר לו את שעל לבו. המתחרים האטו, ודווקא סטיוארט, שהספיק להקיף הקפה שלמה של המסלול הזעיר, פגע בו. תוך שנראה שניסה להפחיד אותו, כנראה.

בדרך לבית החולים נקבע מותו של וורד ג'וניור. סטיוארט שהה בחקירה משטרתית ושוחרר לביתו לפני כמה שעות. בשורה התחתונה מדובר במוות טיפשי ומיותר. הסרטון לפניכם: