ישנם דברים שאי אפשר אפילו לדמיין. מייקל ג'ורדן מפסיד לדורון ג'מצי בתחרות הטבעות. צודקים, שניהם בני חמישים בערך. שלברון ג'יימס יפסיד בתחרות הטבעות לעומרי כספי. שאלון דאי יהיה מהיר יותר מפרננדו אלונסו. כך גם המונית המפורסמת ביותר לחובבי הנהיגה, ולא אנחנו לא מתכוונים למונית הלונדונית או לזו שבניו יורק, אלא לזו הנמצאת בגרמניה, במקום ששמו הוא "נורבורגרינג", מקום שידוע גם בכינוי: הגיהנום הירוק, תתרסק במקום אותו היא מכירה טוב יותר מכולם.
הרינג טקסי, הינה למעשה ב.מ.וו M5 והיא לוקחת נוסעים במסלול הנורבורגרינג כבר מאז 1986, עם הדור הראשון של ה-M, כמובן. הרינג טקסי לדורותיה כבר הסיעה מעל 90 אלף לקוחות, וכשאנחנו מתכוונים להסיעה, אנחנו מתכוונים לתקפה פניות כמו מטורפת עם נהג מיומן מאחורי גלגל ההגה. לא ממש הסיעה את הנוסעים למקום מסוים, אלא יותר העניקה חווית נסיעת אקסטרים במקום המפותל בעולם.
ב.מ.וו M5, הרינג טקסי בשבילכם – התרסקה
צילום: מנהל
הרינג עמד מלכת
עכשיו התבשרנו שהרינג טקסי התרסקה בנורבורגרינג, אותו היא מכירה טוב מכולם. כן, עם נהג סופר-מיומן מאחורי ההגה. קצת עבודת פחחות, קצת עבודת מכונאות, קצת שיקום אגו לנהג, והכי חשוב, לא קרה כלום לנוסעים, וכולם בריאים ושלמים. אנחנו מניחים שאת התשלום של הנסיעה, 225 אירו, הם קיבלו חזרה.