פרארי 275 זו חגיגה בפני עצמה. פרארי זו הינה אבולוציה של דגם ה-250, שלמעשה הציג יותר כוח וביצועים טובים יותר (מנוע בנפח 3.3 ליטר, בתצורת V12 בעל 300 כ"ס). המעטפת הנאה של המכונית לא משאירה אף אדם אדיש, לא אז, ובטח שלא היום. המחירים נוסקים מעלה בכל מכירה שעוברת, ורק בחודש האחרון נמכרה במונקו פרארי 275 מדגם GTB/C במחיר של 5.7 מיליון יורו. לא, אין זו טעות דפוס.

אז מה אם נגיד לכם שעכשיו ישנה פרארי 275 נוספת למכירה? אבל היא בעלת ייחוס אחר, היא הייתה שייכת בעברה לסטיב מקווין. הבחור הזה, לצעירים שבינינו, המוכר כידוען, כוכב הוליוודי בעבר הרחוק, וגם חתום על אחת מסצנות המרדפים הטובות ביותר ברחבי המסך הגדול (בסרט 'בולט').
פרארי 275 למכירה – יד ראשונה, מסטיב מקווין
צילום: מנהל
המכונית האגדית של סטיב מקווין
אבל סטיב מקווין ומכוניות זה לא רק תפקידי משחק, סטיב מקווין ומכוניות זו אהבה. הבחור התחרה במרוצים, נשם דלק באוקטן גבוה מדי ושאף ריחות צמיגים חרוכים. ארבעה גלגלים או דו-גלגלי, לא קריטי, העיקר שיהיה זה כלי עם מנוע וסטיב מקווין כבר ימצא את הדרך להתחרות גם עם זה.

חובבי רכב ידעו ויודעים להעריך את אהבת הכוכב למכונות מוטוריות, והם גם יודעים שחלק גדול מפעלולי הרכב וסצנות הנהיגה והרכיבה בסרטיו הוא ביצע בעצמו (כאמור, הוא פתח בקריירת מרוצים במקביל לקריירת המשחק). הסוף, קצת פחות מלהיב, בגיל 50 מת מקווין מהתקף לב בעקבות ניתוח להסרת גרורה והשאיר אחריו מיליוני מעריצים כואבים.
פרארי 275 למכירה – יד ראשונה, מסטיב מקווין
צילום: מנהל
יש לכם כמה מיליונים מיותרים?
המכירה של הפרארי 275 המיוחסת תבוצע ב-16-15 באוגוסט, ב"אר-אם אקשן מונטרי סייל" (RM Auctions' Monterey sale) שבקליפורניה. אז אם במקרה יש לכם כמה עשרות מיליונים ששוכבים סתם בחשבון הבנק, ובדיוק חשבתם על אקססורי חדש לסלון, שלא תגידו שלא אמרנו.
סצינת המרדף המפורסמת