שלוש שנים חלפו מאז הציגה טויוטה את הדור הנוכחי של היאריס, וכעת, היצרנית היפנית חושבת שהגיע הזמן לעדכון של אמצע החיים. כמקובל בעדכונים מסוג זה, טויוטה יאריס המחודשת מציגה מספר שינויים קוסמטיים (חיצוניים ובתא הנוסעים) שנעשו (כך טוענת היצרנית) בהתאם למשוב שקיבלה טויוטה מקהל הלקוחות שלה.
היאריס המעודכנת מיישרת קו עם עיצוב האייגו החדשה, וזוכה לחזית "X" אגרסיבית יותר ובעלת אופי, בניגוד לזו המעט אנמית של היאריס מלפני מתיחת הפנים. מאחור, טויוטה עדכנה את יחידות התאורה, שמבוססות כעת על נורות לד, ועיצבה את הפגוש מחדש – היא אפילו שלבה דמוי דפיוזר כדי להעניק לה מראה דינאמי יותר. בתמונות שחשפה טויוטה מוצגת הגרסה ההיברידית, אך גרסאות הבנזין צפויות לעבור בקרוב (מאוד) סדרת עדכונים דומה.
טויוטה יאריס מתחדשת
צילום: מנהל
יחידות תאורה חדשות ודמוי דיפיוזר מאחור מקנים לה מראה דינאמי יותר
תא הנוסעים שמר על המראה המוכר, אך לטענת טויוטה נעשו בו מספר גדול של שינויים קטנים – כולם במטרה להעניק לנהג ולנוסעים תחושה איכותית ומרווחת יותר. דיפוני הדלתות למשל הוחלפו לכאלו עם יותר בד נעים למגע (במקום הפלסטיק שהיה בעבר), פתחי המיזוג והקונוסלה המרכזית תוכננו מחדש ועוד.

בצד המכאני היצרנית מספרת על מתלים שכוילו מחדש במטרה לשלב טוב יותר בין התנהגות כביש לנוחות. מעבר לכך טויוטה לא מספרת על שינויים נוספים, ואומרת כי היאריס תמשיך להשתמש במנועים המוכרים – החל ב-1.0 ליטר בנזין (69 כ"ס) וב-1.4 ליטר דיזל (90 כ"ס) המיועדים לאירופה, ועד למנועים הרלוונטיים אלינו – 1.3 ליטר בנזין (100 כ"ס) ו-1.5 ליטר היברידי (100 כ"ס).

טויוטה יאריס
המחודשת תושק באירופה בקיץ הקרוב. מטויוטה ישראל נמסר שהיא תגיע גם אלינו במהלך הרבעון השלישי של שנת 2014. כרגע לא ידוע אם העדכון יגרור שינוי במחירים.