ק.ט.מ דיוק 390
ק.ט.מ ישראל השיקה ביום חמישי האחרון את הדיוק 390, אשר ירחיב את היצע אופנועי הכביש של היצרנית האוסטרית. עד כה שווק הדגם בשלושה נפחי מנוע – 125, 200 ו-690 סמ"ק. כעת, מתווסף למשפחת הדגמים ה-390, הפונה בעיקר לבעלי רישיון A1 (עד 33 כ"ס).
המצטרף הטרי למבחר מצויד במנוע מקורר מים ומוזרק דלק בנפח 375 סמ"ק. הוא מפיק 32 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-7,250 סל"ד (מדובר בגרסה מוגבלת הספק שתתאים לדרגת רישיון A1). ה-390 מבוסס על השלדה של אחיו הקטנים יותר (125 ו-200 סמ"ק, המיוצרים בשיתוף עם באז'אז' ההודית), אך מציע כאמור מנוע גדול יותר והספק עדיף. המתלים מלפנים ומאחור מתוצרת WP (מהלך של 150 מ"מ), יש מערכת ABS כסטנדרט וצמיגים בקוטר 17 אינץ'. המשקל העצמי עומד על 139 ק"ג (ללא דלק) ומרווח הטיפולים על 7,500 ק"מ.
הדיוק 390 מיועד להתחרות בדגמים שונים הקרובים אליו מבחינת נפח המנוע אך מצריכים רישיון נהיגה בדרגה A (בלתי מוגבל) בגלל הספק גבוה יותר, כמו הקוואסאקי נינג'ה 300 והונדה CB500. כאמור, מכיוון שהספקו של הק.ט.מ מוגבל ל-32 כ"ס הוא מוגדר ברישיון תחת קטגוריה A1 (בהקשר זה נציין שהגרסה הלא מוגבלת מייצרת 44 כ"ס). עובדה זו מאפשרת לו לפנות לקהל רחב יותר של רוכבים צעירים ופחות מנוסים, המעוניינים לעבור למנוע גדול יותר מבלי להזדקק לרישיון נהיגה בלתי מוגבל.
ק.ט.מ דיוק 390 יימכר בתמורה ל-55,900 שקלים, בעוד ש-20 היחידות הראשונות יוצעו במחיר השקה של 49,900 שקלים.