יונדאי HND-9 קונספט
יודנאי, ענקית הרכב הדרום-קוראינית, מציגה במגרשה הביתי בתערוכת סיאול מכונית קופה ספורטיבית גדולה. היא עונה לשם HND-9 ומדגישה את האבולוציה שעוברת פילוסופית העיצוב של יונדאי ואת הפירוש שלה למכוניות פרימיום קופה מודרניות. לצד השבכה הקדמית הגדולה בצורת האקסגון המוכרת והקווים הארוכים והבולטים נמצא גם ממדים גדולים התורמים לאווירה הדרמטית. האורך הכללי מגיע ל-469.5 ס"מ, הרוחב (המכובד) ל-189 ס"מ והגובה נעצר על 134 ס"מ. בסיס הגלגלים הגדול, עומד על 286 ס"מ ומאפשר את יצירת מכסה המנוע הארוך.
כדי לעמוד בהצהרות הספורטיביות של מכונית קופה עם הנעה אחורית, מצויד ה-HND-9 במנוע טורבו בנזין GDI בנפח 3.3 ליטר המפיק 370 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. פרטים ונתונים נוספים אודות מכונית הקונספט יחשפו בהמשך התערוכה בסיאול.
עתיד הספורט קופה ע
צילום: מנהל
כיאה לרכב תצוגה, ל-HND-9 דלתות 'פרפר' הנפתחות כלפי מעלה, צבע כסוף בוהק וחישוקים ענקיים בגודל 22 אינץ'. מבפנים, אפשר למצוא מושבי ספורט יוקרתיים, המקרינים צבע שונה בהתבוננות מזוויות שונות. סביבת הנהג בעלת המראה העתידני, שואבת השראה מעולם התעופה, כך יונדאי, שבאותה נשימה גם טוענת לשמירה על פונקציונאליות ושימושיות.