באופן כללי, זה לא מנומס להפר זכויות יוצרים. אבל מדי פעם אנחנו זוכים ליהנות מהפרה של מישהו אחר שאף אחד עדיין לא שם לב אליה. וכך קרה שהפרק השבועי, חמישי במספר, של העונה ה-19 של טופ גיר שוכן בלא מפריע באתר יוטיוב. אז הפעם, חוץ מלספר לכם קצת על הפרק – אנחנו מאפשרים לכם גם לצפות בו. לפחות עד שה-BBC יבחינו במתרחש, ואז תישארו עם מה שלנו יש להגיד.
זה הפרק. ברצינות.

אז מה היה לנו השבוע? פרק בסימן עשירים ופנסיונרים. מצד אחד, מבחן דרכים לריינג' רובר החדש, שכבר סיפרנו לכם על חשיבותו בהקשר של תכנית הטלוויזיה הפופולרית. רק חבל שלא נתנו לקלרקסון לבחון אותו. במקום זה, זכינו לראות את 'קפטן סלואו' (ג'יימס מיי) מנצח את רובוקאר בשטח. בניגוד לפעמים קודמות, עושה רושם שהפעם אין לחבר'ה מטופ גיר שום דבר רע להגיד עליו. כנראה שנצטרך לבדוק את זה בעצמנו. אחד הדברים היותר-מרשימים במבחן של הריינג' הוא כמות המכוניות המרשימות שהמצלמות חולפות על פניהן ברחובות לונדון. אפשר לזהות שם אסטון מרטין, בנטלי, פורשה ועוד... בקיצור, שם הריינג' הוא חלק מהחבר'ה – וכאן הוא מלך השכונה.

בצד הבידורי של השבוע ישנו פרויקט לבניית המכונית האולטימטיבית לזקנים. לא נקלקל לכם עם הפרטים, אבל אנחנו צחקנו. סטריאוטיפ הזקנה הבריטית הוא כזה שאנחנו יכולים רק לחלום עליו. מצד שני, הזקנים שלנו מגניבים יותר. עוד פרויקט טופ-גירי קלאסי שגרם לנו להיזכר בנוסטלגיה מטופשת באחת הסצנות המצחיקות בתולדות התכנית – המכוניות האמפיביות.
מהסצנות המצחיקות בסדרה. המכוניות האמפיביות.

העונה ה-19 מתקרבת לסיומה – עוד שני פרקים ודי. אבל עושה רושם שיש למה לצפות, ושהשנה שמרו לנו את הטוב לסוף. שני הפרקים האחרונים הם למעשה פרק אחד מחולק לשניים. הפרק המיוחד של העונה כולל מסע, מהסוג שהתרגלנו אליו בתכנית, אל מקורות הנילוס: אוגנדה או אתיופיה.