הדרך לז'נבה צרופה טיזרים והבטחות. אחרי שהצהירה לפני כחודש על הצגת המכונית הראשונה בתערוכת הענק שתתקיים בשוויץ, מפרסמת קורוס (Qoros) איורים ראשונים שלה. החברה החדשה, מיזם של החברה לישראל ויצרנית הרכב הסינית צ'רי מסבירה לראשונה את שפת העיצוב שלה, בדרך למטרה של ייצור מכוניות ביעילות סינית ובאיכות אירופאית. על הדרך היא גם מציינת שבמקביל למשפחתית החדשה היא גם תציג שתי מכוניות קונספט שיתנו לנו הצצה לקו הדגמים העתידי שלה.

על פניו, נראה שקורוס לוקחת את הכוונות שלה ברצינות. מחלקת כוח האדם שלה גייסה לתפקיד ראש מחלקת העיצוב את גרט פולקר הילדברנד (Gert Volker Hildebrand), לשעבר ראש המחלקה המקבילה אצל מיני. על כתפיו מונחת המשימה הקשה של ליצור שפת עיצוב מאפס, שתכלול מאפיינים שיזוהו עם המותג החדש ותייצר מסורת וקו אחיד לאורך סדרת הדגמים הצפויים בעתיד. לדבריו, כבר במכונית הראשונה ניתן יהיה לראות את הזהות הייחודית של החברה.
קורוס מציגה: ככה תיראה המכונית הראשונה
צילום: מנהל

מאחר ופרטים על המכונית עדיין לא פורסמו, קשה לומר מה באמת יאפיין את המכונית המשפחתית החדשה. התיאורים מציינים מילים כמו 'אלגנטיות', 'נוכחות' ו'דינאמיות', אך אלו מילים בהן משתמשות מרבית יצרניות הרכב לתאר, למעשה, כמעט את כל כלי הרכב. בין הפרטים שנותנים יותר אינדיקציה על מה שבאמת צפוי תמצאו חרטום גבוה (ומכאן הנוכחות, אגב), חישוקים בגודל 19 אינץ' שסביר להניח שיצטמקו לקראת הייצור ההמוני, פנסי LED מלפנים ומאחור ומערכת בידור ומידע שפותחה במיוחד על-ידי החברה.
במבט על האיורים, הפרשנות שלנו מזהה כמה קווים שעשויים להיראות מוכרים. ייתכן שחלק מההשראה של מחלקת העיצוב נשאבה מההצלחות הדרום-קוריאניות של השנים האחרונות מבית קיה ויונדאי.

בין התמונות שמתפרסמות ניתן לראות את מר הילדברנד לצד דגם מוקטן של מכונית קופה ספורטיבית, שייתכן ותיתן הופעה בגודל מלא כאחד מדגמי הקונספט בתערוכת ז'נבה.
את הפרטים המלאים על המכונית המשפחתית החדשה, וככל הנראה גם על צמד מכוניות הקונספט הצפוי, תפרסם קורוס לקראת פתיחת התערוכה.