הונדה NC700Xהונדה ישראל מציגה ארבע כלים חדשים (חלקם חדשניים למדי) בישראל.
ראשון והמעניין ביותר הוא ה-NC700D אינטגרה. קטנוע המשלב יכולות דינאמיות ומבנה של אופנוע (מיקום המנוע בשילדה, משולשי היגוי, מידות גלגלים וכו') עם שימושיות של קטנוע. הוא נראה כמי ששם את הטי-מקס המצליח של ימאהה בין הכוונות. המנוע בנפח 670 סמ"ק מייצר 51 כוחות סוס ומשודך אל הגלגל האחורי באמצעות תיבה אוטומטית כפולת מצמדים (אביזר טכנולוגי שגולש מהארבע אל הדו-גלגלי). התמחור מכוון ישירות אל גלגלי המתחרה המוצלח ונמוך ממנו בכמה אלפי שקלים (70,000 שקלים).

ה-NC700X, אחיו לפלטפורמה של האינטגרה, מציג תנוחת ישיבה גבוהה יותר ומראה "כאילו-שטח" האהוב על הרוכבים בישראל. המנוע הזהה משודך כאן לתיבה רגילה ומי שירצה יוכל לקבל את הרובוטית כפולת המצמדים מהאינטגרה גם כאן (תמורת תוספת מחיר). מחירו של ה-X נקבע על 64,000 שקלים.

את הקרוס טורר (החולק מכלולים עם ה-VFR1200) מכוונת הונדה היישר אל קטגוריית האדוונצ'ר (מעוזם של ב.מ.וו עם ה-GS) והוא אמור לשלב בתוכו יכולת תיור גבוהה בכביש לצד יכולת נסיעה גם כשנגמר האספלט. מנוע V4 בנפח 1,237 סמ"ק מה-VFR מספק כאן פחות כוח (130 כ"ס) בתמורה לגמישות משופרת. התיבה היא רגילה, כשניתן לקבל את הרובוטית כפולת המצמדים בהזמנה מיוחדת ובתוספת תשלום. המחיר עומד על 140,000 שקלים וכולל, מעבר ל-ABS כמו שאר הדגמים המובאים כאן, גם בקרת משיכה.
הונדה: ארבעה אופנועים חדשים
צילום: מנהל

אחרון חביב הוא דגם 2012 של הפיירבלייד. ה-CBR1000RR, מקבל השנה עדכוני מתלים, מעט שיפורי מנוע, ונגיעות עיצוביות. בניגוד לשאר המוצגים, זהו אופנוע "רגיל". עד כמה שכלי רכב בעל יחס הספק/משקל של כמעט 1/1, יכול להיות רגיל. אין כאן תיבה רובוטית, אין כאן שום דבר שלא מיועד לזוז מהר סביב למסלול. הונדה אפילו לא מציגים כאן מערכת בקרת משיכה - שפושה בקרב הליטרים הספורטיביים וממשיכה להסתפק ב-ABS בלבד. כלי כלבבנו, ב-130,000 שקלים.