הונדא אקורד קופהמי אם לא תערוכת דטרויט צריכה לשמש במה להצגת הונדה אקורד קופה חדשה. בינתיים היא עדיין מוגדרת כקונספט, אבל שלא תטעו, הגרסה הסדרתית לא תראה שונה בהרבה.
האקורד, עכשיו בדור השמיני, היא המכונית החשובה ביותר להונדה בארצות הברית עם סך מכירות בשנה האחרונה של 235,000 מכוניות (אם כי מכירות הדגם בשנה האחרונה צנחו ב-40%, ביחס ל-2010, בין היתר בגלל המשבר הכלכלי).
העיצוב החיצוני של הדור החדש ממשיך את עיצוב הדור הקודם כאשר בהונדה מספרים כי הושם דגש על מראה דינמי יותר. ולראיה ניתן להבחין בקווים הכללים שזכו לחידוד והדגשה, בפנסים הקדמיים והאחוריים שהוצרו ובמפלטים שהועברו לתוך הפגוש האגרסיבי יותר ביחס לדור הנוכחי. חישוקי ה-20 אינץ' אותם נועל דגם התצוגה, אינם צפויים להישאר בגרסה הסדרתית.

באגף המנועים הוצגו מספר חידושים. הראשון שבהם הוא גרסה חדשה למנוע ה-2.4 ליטר בנזין. המנוע זכה להזרקה ישירה ומציע 181 כ"ס, עליה קלה בהספק לעומת המנוע אותו הוא מחליף בארצות הברית שעמד על 177 כ"ס ואת כוחו הוא יכול להעביר לתיבה ידנית בעלת 6 יחסים או תיבת הילוכים רציפה. חידוש נוסף הוא גרסת פלאג-אין חשמלית שתעשה שימוש במנוע אטקינסון 2.0 ליטר (לא ציון הספק) שישודך למנוע חשמלי בהספק של 163 כ"ס. מערך מצברים של 6 קילוואט לשעה אמור לספק יכולת ל-16-24 ק"מ נסיעה בתוך העיר ועד מהירות של 100 ק"מ על כוח חשמלי בלבד. הטעינה תיקח בין 4 שעות במתח של 120 וולט, לשעה וחצי ב-240 וולט. בהונדה טוענים לשלושה מצבי נסיעה, חשמלי מלא, משולב או בנזין בלבד.
הונדה אקורד קופה: בינתיים כדגם תצוגה (וידאו)
צילום: מנהל
לאקורד החדשה, מציגה הונדה מגוון מערכות לשיפור הבטיחות כמו למשל מצלמה שתמוקם על המראה בצד הנוסע, עוד מצלמה בחזית לשמירה על נתיב והתראה על תאונה פוטנציאלית. בנוסף בהונדה מספרים על אבזור עשיר במכונית כמו מערכת מולטימדיה מתקדמת ורדיו אינטרנטי.

הונדה תתחיל בשיווק האקורד קופה החדשה בארה"ב בסתיו 2012. אלינו היא כנראה שלא תגיע.