פורד מוסטנג שלבי GT500
אף חובב רכב לא יכול לקרוא לעצמו כך אם הוא לא ראה את הסרט 'עקיצה ב-60 שניות'. מי שכן ראה לא יכול לשכוח את כוכבת הסרט, פורד מוסטנג שלבי GT500 משנת 1967 הידועה בכינוי 'אלינור'. אז עכשיו לכל מי שעלה בראשו האפשרות (או סתם הרצון) להיות בעלים של 'אלינור' יש הזדמנות פז. ב-14 לינואר תוצא 'אלינור' המקורית מהסרט למכירה פומבית בתערוכת הרכב 'אוטוספורט' בברמינגהם שבאנגליה.
המוסטנג המדוברת הייתה אחת מבין 12 העתקים של המוסטנג שלבי המקורית, אף אחת מהן לא באמת מקורית, ומתוכן 5 נהרסו במהלך הסרט מה שהשאיר מעט מאוד עותקים במצב נסיעה, ואומרים כי רק 2 נמצאות בבעלות פרטית. לרוב הצופים המכונית נראית מקורית לחלוטין אבל חדי העין יוכלו להבחין במספר לא מבוטל של שינויים ושדרוגים. על הפרויקט הופקד צ'יפ פוס (אחד ממעצבי הרכב המפורסמים בארצות הברית) לשדרג את המראה למעט קרבי יותר. התוצאה הסופית הייתה הרחבה של בתי הגלגלים, חידוד הקצה הקדמי של מכסה המנוע, הוספת שני פנסים במרכז הגריל הקדמי, הנמכה, בלמים משודרגים, גלגלי מגנזיום שונים, אגזוזים בצידי הרכב והחלפת המנוע מנפח של 4.73 ליטר ל-5.75 ליטר. בנוסף, כל הגימיקים של הרכב עדיין נמצאים על הרכב כשהמוכר בהם הוא כמובן הלחצן נייטרוס האדום עם הכיתוב 'go-baby-go'.
חברת המכירות הפומביות 'קויס' (COYS) תהיה אחראית על המכירה ומומחים מעריכים שהמכונית תימכר ב-100,000 ליש"ט לערך. אז למי מכם שיש את הסכום, למה אתם מחכים?!