הספיידר: הנסי שחררו עד כה תמונה אחת, אבל העסק ברור, לא?הנסי פרפורמנס מייצרת מכוניות על בסגנון אמריקני-אנגלי מסורתי; זאת אומרת: מרכב ושלדה מאנגליה (במקרה זה היא התחילה את חייה עם הבטחה לשרת לוטוס אליס) שבגופה מושתל הבריון האמריקאי הקלאסי – V8 אימתני מבית שברולט קורבט. משופר, כמובן. מאוד. אם תרצו – סוג של ממשיכת דרך אידיאולוגית ל-AC קוברה האגדית. הנסי ממוקמת בטקסס ולמעשה משפרת ומכינה במפעלה שבאמריקה את המנוע ועוד אי-אלו מכלולים, ואז מעבירה אותם למפעל הרכבה באנגליה, שכבר מטפל במרכב הלוטוס אליס "התמים", להכינו לקבלת תרומת האיברים הנדיבים בגודלם ובעוצמתם.

הנסי כבר מכרו אי-אלו מכוניות על מתוצרתן (וונום GT) אשר מסוגלות לתת בראש – כך מבטיחים בהנסי – לבוגאטי ויירון, עם מהירות מרבית של 440 קמ"ש שעדיין טעונים חותמת הכשר רשמית של אנשי ספר השיאים של גינס. המנוע נסחט כאן באכזריות עד להעמדת 1,200 סוסים לטובת הנהג האמיץ (בין היתר הודות לצמד מגדשי טורבו). אבל כעת מצטרפת גרסה נוספת; המטורפים מטקסס מציעים מהדורה מאוד מוגבלת של 5 יחידות (2 נמכרו עוד לפני שיצאה ההודעה לעיתונות...) עם גג הניתן להסרה. השם המלא: הנסי ונום GT ספיידר. ואל תחשבו שהחברה מהנסי פשוט ניסרו את הגג או אפשרו חיבורו עם כמה 'קליפסים'. עם כל כך הרבה כוח ברגל ימין וביצועים שלא מהעולם הזה לא ניתן לגשת לפרויקט כזה – וייראה מינורי ככל שייראה – כלאחר יד. כל החלק העליון של המרכב והשלדה תוכננו מחדש על מנת לאפשר הסרת הגג בקלות ובנוחות, מבלי לפגום בקשיחות המרכב. דגש מיוחד ניתן ליחידת תא הנוסעים כדי לאפשר ליושבים בפנים "ליהנות" מבריזה של 400 קמ"ש מבלי להישאב אל הלא נודע.

מה שמעניין הוא שהסרת חתיכת הגג הזעירה תעלה לרוכש הוונום ספיידר תוספת של 150,000 דולר. מדובר "בתוספת" על 950,000 הדולרים שמבקשים שם עבור הוונום GT ה"פשוטה" בעלת הגג הסגור. אז אם ברשותכם 1,100,000 דולר פנויים ורוצח מסור השרשרת הטקסאני הזה יהיה שלכם. בעצם לא בטוח – נותרו, נכון לזמן כתיבת הידיעה הזו, עוד 3 יחידות למכירה. מהרו.