הונדה EV-STARהונדה מציגה בתערוכת טוקיו לא פחות משבעה דגמי קונספט שונים וביניהם מכונית ספורט חשמלית העונה לשם EV-STAR. מדובר בדו-מושבית קטנה למדי עם בסיס גלגלים של 232.5 ס"מ, אורך של 357 ס"מ, רוחב של 150 ס"מ וגובה של 110 ס"מ. לטענת הונדה התאמה של מרכב הבנוי בחלקו מסיבי פחם, אפשרה להם לצמצם את נתון המשקל (שבאופן טבעי גבוה בכלי רכב חשמליים בגלל המצברים). היצרנית אינה מציינת את נתון המשקל ומסתפקת בציון טווח הנסיעה בלבד: כ-160 ק"מ. עבור טווח זה תזדקקו לטעינה של 3 שעות משקע של 200 וואט, או 6 שעות משקע של 100 וואט.
הונדה גם אינה מפרסמת את נתוני המנוע החשמלי, ומוסרת כי מדובר ברכב בעל הנעה אחורית המקבל את כוחו ממצברי ליתיום-יון. ביצועים דווקא כן נמסרו: תאוצה מעמידה למאה קמ"ש תארך 5 שניות בדרך למהירות מרבית של 160 קמ"ש.

תא הנוסעים מעוצב בצורה עתידנית, עם הגה שבנוי מצמד מנופים היוצרים מעיין ג'ויסטיק וריכוז של צגי הפיקוד אל מול האוחז בהגה, כמו גם חיבור ישיר לרשת האינטרנט. בנוסף, לרשות הנהג (או הנהגת), יעמדו מספר אפשרויות כוונון למצב המתלים והספק המנוע.
EV-STAR – הדור הבא של ספורטיביות חשמליות (וידאו)
צילום: מנהל
הונדה AC-X
לצד ה-EV-STAR מציגה הונדה את הדור הבא של מכוניות היברידיות נטענות, ה-AC-X. על הרכב הזה או על הטכנולוגיה ההיברידית, הונדה אינה מרבה בפרטים ומסתפקת בהצהרה "שהדור הבא של רכבי ההיבריד הנטענים מתוצרתה, יציעו נוחות והנאה מנהיגה בנסיעה עירונית ובינעירונית. עם אפשרות בחירה בין שני מצבים ביחידת ההנעה, אחד לנסיעה חוויתית יותר והשני לנסיעה מנהלתית רגועה."