למבורגיני גייארדו עם ארגז והבטחה לעמוד במהירויות של עד 255 קמ"שסביר להניח שאם היו שואלים אתכם "מהו לדעתכם הרכב המושלם עבור אלוף סקי להתנייד מאתר לאתר – על ציודו", למבורגיני גייארדו לא היתה מככבת בראש הרשימה. כנראה שמהסיבה הזו לא שאלו אתכם, שכן מסתבר שלפחות לשבדי מטורף אחד זה נראה כפיתרון המושלם.
ג'ון אולסון הוא אלוף סקי שבדי שבאמתחתו אי-אלו מדליות וזכיות באליפויות שונות, בהן תחרויות ה-X-Games ועל שמו לא מעט סלטות, סיבובים והיפוכים באוויר, אותם המציא להנאתו, לצורך קיצור הדרך בשלג ולשם השפלת יריביו למסלול. השבדי מתפרנס מהספורט בו הוא עוסק, וכנראה שממש לא רע, שכן הגלגלים הפרטיים שלו הם הגייארדו לבית למבורגיני.
הקשר בין אולסון לבין למבורגיני אינו חדש ולמרות שהפרטים אינם ברורים מדובר בסוג של חסות או חסות למחצה שגרמה לשבדי בן ה-29 לבחור דווקא בספורטיביות הקיצוניות מסנטה-אגאטה כרכב הת"ש שלו. אבל, בכל זאת יש לאולסון צורך להוביל ציוד סקי ממקום למקום, ולהכניס כמה מגלשיים, חליפות, משקפי הגנה וכפפות לבאגאז' של הגייארדו וזה לא עסק פשוט.
בדגם הקודם בו נהג – מורצ'ילאגו LP670 סופרוולוצ'ה – התקין ארגז סטנדרטי לציוד סקי על הגג. זמן קצר לאחר האלתור שלו לפתירת בעיית הובלת הציוד החליף את המורצ'ילאגו בגייארדו LP560 והחליט שהפעם כל העסק יבוצע כראוי, תוך מינוף התהליך לטובת חשיפה ושיתוף פעולה עם מומחית שיפורים וציוד בשם DMC. אולסון תכנן ועיצב בקווים כלליים את צורת הארגז אותו ביקש להתקין על גג הלמבורגיני שלו ושלח את התכנון יחד עם האוטו לסדנת DMC הגרמנית, המתמחה בשיפור מכוניות-על. בסדנה ייצרו את הארגז המבוקש ואף את כל החיבורים הנדרשים לרכב, עם הבטחה לעמוד במהירויות של עד 255 קמ"ש מבלי לעוף לכל הרוחות. התוצאה לפניכם. ולמה זה טוב? זה ברור: מעכשיו, אם תחפשו דרך לדחוס עוד ציוד ומטען ללמבורגיני שלכם, שלא תבכו לנו אחר כך שלא ידעתם אל מי לפנות...
טייס פעלולים ללא מטוס? יש דבר כזה – תכירו אל ג'ון אולסון בחצר האחורית שלו