וולוו C30
חברת מאיר, יבואנית וולוו, מכריזה על מספר שינויים בהיצע המנועים בחלק גדול ביותר ממבחר הדגמים. הדבר המשמעותי ביותר הוא כנראה הפסקת שיווק מנוע ה-2.0 ליטר, 145 כ"ס, בדגמי ה-C30, ה-S40 וה-V50. הסיבה לכך היא שבתקינת יורו 5 ישודך מעתה המנוע רק לתיבות ידניות. אבל בוולוו מקווים להמתיק את הגלולה המרה, עם מחירים תחרותיים ביותר לגרסאות ה-T5 של אותן מכוניות.
הם מדגימים זאת כבר עכשיו, כאשר מחיר ה-C30 T5 (עם 230 כ"ס) יוזל מ-245,000 שקל ל-189,000 שקל. הדבר משקף התייקרות של 10,000 שקל בלבד לעומת גרסת 2.0 היוצאת. מנוע זה יגיע כאמור בקרוב גם ל-S40 ו-V50 וגם שם מצפים בוולוו להתייקרות לא גדולה במחיר.

בנוסף, מנוע ה-T5 החדש (2.0 ליטר, 240 כ"ס ו-32.6 קג"מ) יחליף את מנוע ה-2.0 ליטר GTDI (עם 203 כ"ס) המוכר, שנמצא ב-S80, ב-XC60, ב-S60 וב-V70. גם כאן תהיה התייקרות של כ-15,000 שקל בחלק מהגרסאות. מעניין לציין שהעדכון המדובר ילווה בהכנסת מערכת ה-"City Safety" (מערכת שמתריאה מפני סכנה במהירות נמוכה ואף בולמת) למרבית הדגמים, ובשינוי בשיטת כינוי הגרסאות שמעתה לא יהיה קשור למספר הצילינדרים אלא להספק. לפחות כרגע, המנועים האטמוספריים היחידים נותרו ב-XC90 וב-XC70.