רנו סניק. המיניוואן הקומפקטי הזול בישראלחברת קרסו, יבואנית רנו, מודיעה על הוזלת מחיר רנו סניק. גרסת חמשת המושבים שעלתה עד עתה 154,000 שקל, תימכר מהיום במחיר של 144,000 שקל, מה שיהפוך אותה למיניוואן הקומפקטי הזול בישראל. כל זה זמן קצר בלבד לאחר שמהלך דומה בפלח הסופרמיני, במסגרתו הושקה רנו קליאו ידנית במחיר של 70,000 שקל בלבד, עורר את הקטגוריה והוביל למהלך דומה מצד צ'מפיון מוטורס (עם סקודה פאביה מוזלת). הסניק המוזל יוצע עם אותו מנוע 2.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה של ניסאן, וברמת גימור מעט גבוהה יותר מכפי שהוצעה עד עתה.
פלח המיניוואנים הקומפקטיים בגרסאות חמישה מושבים איבד גובה בשנים האחרונות לטובת גרסאות שבעה מושבים. מרבית הלקוחות העדיפו את רנו גרנד סניק ודומיו, בין היתר מכיוון שפער המחיר בין הגרסאות לא היה גבוה. מחיר הגרנד סניק נותר על 159,000 שקל, בדומה למתחריו הישירים (סיטרואן C4 פיקאסו ומאזדה 5, למשל).
תג המחיר החדש של הסניק ממקם אותו קרוב מאוד למשפחתיות קומפקטיות עם מנוע 2.0 ליטר, שמציעות אף הן חמישה מושבים אך תא מטען קטן יותר ושימושיות נחותה. הסניק ימשיך להגיע ברמת הגימור אקספרסיון עם מלוא האבזור הבטיחותי (שש כריות אוויר ובקרת יציבות). אבזור המותרות יכלול בקרת אקלים עם פיצול לאחור, מערכת שמע עם שליטה מההגה, מחשב דרך, ומעתה גם בקרת שיוט וגלגל הגה מצופה עור.