בדוד לובנסקי, יבואנית פיג'ו, מצפים לשנה שופעת חידושים ואחרי תחילת השיווק של ה-206+, מגיעה תורה של ה-508 החדשה, מחליפת ה-407.
המשפחתית הגדולה של היצרן נסמכת על בסיס גלגלים באורך של 282 ס"מ מהגדולים בקטגוריה. היא תצא לדרך המקומית עם מנוע ה-1.6 טורבו 156 כ"ס, אשר ישודך לתיבה האוטומטית של אייסין שלה שישה הילוכים (שילוב המוכר גם מזה של סיטרואן C5 המחודשת). הביצועים, טובים למדי: האצה למאה ב-9.2 שניות ו-220 קמ"ש מרביים.

פיג'ו 508 תוצע אצלנו בשלוש רמות גימור כשהמחיר יחל ב-161,000 שקלים (מלוא הציוד הבטיחותית כמו גם מערכת שמע מקורית ובקרת אקלים), יעבור דרך 175,000 שקלים (תצוגה עילית) ויגיע ל-190,000 (בקרת אקלים מפוצלת לארבעה איזורים).

שיווקה של פיג'ו 508 יחל השבוע כאשר מכוניות ראשונות צפויות לעלות על הכביש תוך קצת יותר מחודש. בהמשך שואף היבואן להביא גם את גרסאות הדיזל עם מנועי ה-1.6 ליטר (112 כ"ס, תיבה רובוטית) או ה-2.2 ליטר (204 כ"ס, אוטומטית) שמצוידות במערכת עצור וסע. היבואן גם עתיד להביא את גרסת ה-SW (סטיישן) שתצויד בנוסף גם עם גג פנוראמי.