ממש לפני סיום שנת 2010, וזמן קצר לאחר השקת ה-A1, משיקה אודי ישראל את הקופה הסאלונית שלה, ה-A7. התשובה של אודי למרצדס CLS יוצאת לדרך בארץ עם מנוע ה-3.0 ליטר המוגדש שמייצר 295 כ"ס ו-44.8 קג"מ ומביא לביצועים מצוינים (זינוק למאה ב-5.6 ש' ומהירות מוגבלת ל-250 קמ"ש). המנוע ישודך לתיבת שבעת ההילוכים של אודי (S-טרוניק) ולהנעה כפולה כאשר בהמשך הדרך עשויה להגיע גם גרסת ה-2.8 ליטר.

"מרצדס בנתה את תפיסת הספורט קופה הסאלונית על ארבע דלתות ואודי הרחיבה זאת למבנה של 5 דלתות". הסביר ברק כהן ראש מותג אודי שמדבר על צפייה למכור כ-100 מכוניות בשנה. למרות שאודי ישראל כבר מכרה 15 כלים כאלה המכוניות הראשונות יעלו לכביש רק בתחילת השנה הבאה. זאת כיוון שמבחינת הראיה של הלקוחות אז מתחילה "שנת המודל החדשה". מחיר המכונית, 576,000 שקלים יעמידה בין ה-A6 ל-A8, והיא תפנה בין היתר לאותם לקוחות שרוצים משהו ספורטיבי שנמצא בין הקטגוריות המסורתיות האלה. באודי מציינים שהמחיר זול ביותר מ-100,000 שקלים ממרצדס CLS (היוצאת) באותה רמת אבזור וכוח.

רמת הגימור של אודי A7 תהיה מאוד גבוהה: כולל חישוקי 19 (245/40), פנסי קסנון, ספוילר אחורי שמתרומם במהירות של 130 קמ"ש עור וכיוון חשמלי למושבים, ומערכת עצור וסע ועוד. רשימת התוספות האפשריות בתשלום כוללת תצוגה עילית, מערכת לראיית לילה ובקרת שיוט אקטיבית. לקראת סוף השנה עשויה לנחות כאן ה-S7 החזקה והספורטיבית היותר.