עולם רוכבי המרוצים כולל בתוכו הרבה רוכבים מוכשרים שיכולים להראות לאדם הממוצע שלא מחובר לעולם האופנועים והספורט המוטורי כמטורפים על שני גלגלים. לפעמים צצים בין הרוכבים האלה כמה דמויות שמצליחות להתעלות על ידי אישיותם ו/או הישגיהם ולכבוש לבבות גם בקרב מי שאינו חובב מוטוריקה. אחד מהשמות הידועים בעשור האחרון הוא הפנומן ולנטינו רוסי שנדמה שאין עדין שיא שלא שבר וככל הנראה הוא הרוכב הגדול ביותר בכל הזמנים. נוסף לרוסי הולך ומתהווה כוכב נוסף ששובר שיאים וגבולות והוא אלוף הסופרבייק בן ספיס (Ben Spies).בן ספייסספיס האמריקני יהיה בקרוב בן 26 וכבר מחזיק ברזומה מרוצים מרשים. יש לו כבר 4 אליפויות AMA (ארגון האופנועים האמריקאי) ביניהן שתי אליפויות סופרבייק בקבוצות סוזוקי השונות ומחזיק במספר שיאים כמו רצף הניצחונות הארוך ביותר בסופרבייק האמריקאי (7 מרוצים). לקראת עונת 2008/2009 עבר ספיס להתחרות באליפות הסופרבייק העולמית על בקבוצת ימאהה וזכה באליפות כבר בעונתו הראשונה באליפות כשהוא מתחרה במסלולים עליהם לא רכב מעולם ומנצח ב-14 מרוצים, מחצית מהמרוצים בעונה ומשאיר מאחוריו רוכבים מנוסים בהרבה כמו נויריקי האגא, מקס ביאג'י ואלוף הסופרבייק לשעבר רובן זאוס. בין לבין הספיק ספיס להתחרות בשנתיים האחרונות במספר מרוצי MOTO GP, סדרת מרוצי האופנועים הבכירה בעולם, כרוכב אורח ולזכות לתוצאות מכובדות.
השנה החל ספיס להתחרות רשמית ב-MOTO GP בקבוצת הלווין של ימאהה כשהוא צפוי לעבור לרכב בעונות הבאות לקבוצת ימאהה הרשמית בה רוכב אלוף העולם ולנטינו רוסי.

בסרטון הבא מספר ספיס כיצד הוא מצליח להתכונן לקראת מסלולים עליהם מעולם לא רכב ומה הוא עושה לפני כל מרוץ. וגם ולנטינו רוסי קופץ להגיד שלום.