פיג'ו הוגרהחיבה של הדרום אמריקאים לטנדרים מעודדת את היצרנים להציג כמה שיותר גרסאות כאלו לשוק המקומי, ולפעמים לא מהכיוונים הכי "טבעיים" (כמו הטנדר המקסיקני של ספקית החלפים, Cimex). גם הזרוע הדרום אמריקאית של פיג'ו-סיטרואן הציגה זה עתה פירוש למסחרית קטנה בשם 'הוגר' (Hoggar אזור מדברי במזרח הסהרה המצוי בגובה של מעל 1,900 מטר מעל פני הים, ולכן זוכה לממטרים וללבלוב יחסי). ההוגר מתבססת על מכלוליה של הגרסה הדרום אמריקאית של פיג'ו 207, כלומר מכלולי פיג'ו 206 שבשווקים מסוימים נמכרת תחת השם 207.

פיג'ו השתמשו כבר בשם 'הוגר' לרכב תצוגה דמוי באגי-חוף בשנת 2003 (ראו תמונה) אשר הציע יכולת נסיעת מטען מלווה בעיצוב מודרני וניחוח לייף-סטייל. הפעם "סגנון החיים" קצת חסר אומנם, אך בהחלט יש שאר רוח בעיצוב המכונית, למרות שמדובר ברכב לצרכים מסחריים.

בדרום אמריקה זו תהיה המתחרה של פיג'ו בפיאט סטראדה (טנדר על בסיס פיאט פאליו) ובשברולט מונטנה (על בסיס אופל קורסה), והיא תגיע לשווקים המקומיים במאי הקרוב עם מנועי בנזין 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר בחזית. כן, אנחנו יודעים שנורא-נורא רציתם לרוץ ולבצע הזמנה במשרדי היבואן, אבל אין כוונה לייצא רכב זה הואיל ואינו עומד בתקנים אירופאים כלשהם, המחייבים יבואנים ישראלים.