קיה מג'נטיס חדשה תעמוד במרכז התצוגה של היצרנית בתערוכת ניו-יורק הקרובה שתיפתח באפריל. כמיטב המסורת, קיה מטפטפת את המידע ובשלב הראשון חושפת איורים ומידע בסיסי אודות המכונית. כרגיל האיורים מציגים עיצוב נועז, אנחנו ברשותכם נמתין לדבר האמיתי.

החברה לא פרסמה פרטים נוספים על המכונית, אבל בקיה טוענים כי המכונית החדשה תגדל בכל המימדים וכי בסיס הגלגלים של המכונית החדשה יהיה ארוך יחסית לקטגוריה. מה זה אומר? ובכן, לפני מספר חודשים חשפה חברת האם של קיה, יונדאי, את הסונטה החדשה עליה תתבסס המג'נטיס. אם נשפוט את המג'נטיס החדשה על פי אחותה התאומה, הסונטה אז נוכל לראות כי לסונטה החדשה בסיס גלגלים של 279 ס"מ, שיפור של 7 ס"מ לעומת המג'נטיס הנוכחית. נתון האורך הוא כבר נושא גמיש יותר ובכל זאת נציין כי האורך הכללי של יונדאי סונטה החדשה עומד על כ-482 ס"מ – תוספת של 2 ס"מ לעומת המג'נטיס הנוכחית.

מבחינת יחידות הכוח, הסונטה החדשה מוצעת בקוריאה עם מנוע בנפח 2.0 ליטר (165 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. סביר להניח כי המג'נטיס החדשה תתהדר גם היא עם אותם מכלולים. בינתיים, קיה תנצל את חשיפת המכונית החדשה כדי להציג מערכת הנעה היברידית חדשה שבעתיד תוצג גם בדגמים נוספים של היצרנית.

המכונית החדשה תתחיל להימכר בארה"ב כקיה אופטימה כבר בסתיו הקרוב. לישראל צפויה להגיע המשפחתית הגדולה ברבעון השני של 2011.