GM חתמה ב-26 בינואר 2010 על הסכם מסגרת למכירה של סאאב ליצרן ההולנדי ספייקר קארס, ומועדוני סאאב בעולם מיהרו להגיב.

אחרי פשיטת הרגל של GM, ההודעה על ארגון מחדש בסאאב ונסיונות המכירה הכושלים, GM הודיעה בדצמבר על תחילת התהליך לסגירה של סאאב, תוך הבטחה להמשך הספקת חלקי חילוף וכיבוד האחריות למכוניות שנמכרו. מועדוני סאאב בכל העולם יצאו בשורה של מפגשים והפגנות תחת הסיסמה SAVE SAAB. למרות ההודעה על הסגירה הצפויה, המשא ומתן עם ספייקר נמשך עקב לחץ של ממשלת שבדיה והממשל האמריקאי שהופעל על הנהלת GM עד לסיומו המוצלח.

מועדון סאאב ישראל שתכנן מפגש תחת הסיסמה SAVE SAAB, מיהר להחליפה בסיסמה SAAB SAVED וקיים מפגש ביום שישי, ה-29 בינואר. למפגש שהתקיים ליד אמת המים הרומית בקיסריה הגיעו 30 מכוניות מכל הדגמים שהגיעו לארץ לאורך השנים, החל ממכוניות עם מנוע שתי פעימות ועד לדגמי ה-93 (תשע-שלוש) ו-95 (תשע-חמש) האחרונים שנמכרו בארץ. המפגש החגיגי צוין בפתיחה של בקבוק שמפניה ואופטימיות בדבר העתיד של המותג השבדי המסמל לאורך כל השנים את החדשנות, את הטכנולוגיה ואת הבטיחות.