תיק הרכיבה של חברת דקאין מיובא לארץ על ידי חברת רוזן מינץ, ונמסר לנו להתנסות. מדובר בתיק המיועד לרכיבות ארוכות יחסית, בזכות נפח מטען של 18 ל' בנוסף לשקית שתייה בנפח 3 ל' מתוצרת נלגן.
התיק עשוי ניילון 630 ופוליאסטר 600 – בדים עבים יחסית, המשאירים רושם עמיד תחת מגע היד, אבל גם תורמים למשקל התיק הלא מבוטל.
למרות הנפח המכובד של התיק, אל תבנו על הובלת אבטיחים ממקום למקום – מבנה התא הראשי צר וארוך, אבל רדוד יחסית, ומקשה על אפסנת פריטים גדולים. מצד שני סט ביגוד חליפי בתוספת אוכל ופנימיות יכנס בנוחות. התא הבינוני כולל ארגוניות פנימיות למשאבה וכלי עבודה ויכיל גם הוא עוד פריט או שניים. נוסף על כך מציע התיק עוד שלושה תאים קטנים ומרופדי קטיפה לחפצים עדינים – מצלמות, טלפונים וכו' ועוד תא סודי ומרופד נייר כסף בכנף התיק, שייעודו לא ברור (והוא גם לא מוזכר באתר החברה... מוזר). מה שהיה חסר לנו הוא תאים קטנים על רצועת המותן, שמאפשרים גישה נוחה תוך כדי דיווש לנייד/פנקס/GPS.
לטובת נשיאת ציוד רכיבה מציע התיק תא פתוח עם כנף ורצועות המאפשר נשיאת קסדה (חצי או מלאה) ורצועות נשלפות בתחתית התיק למיגון ברכיים – די והותר לכל צרכי הרוכב הממוצע, גם ברכיבת טיול של יום שלם.
ברכיבה, התיק יושב בצורה טובה על הגב, וקל לכוון אותו בעזרת שפע הרצועות. אולם הוא מעט ארוך – מה שעלול להפריע לנמוכים או מי שרוכב עם פאוץ' נוסף – וחם. למרות טענות החברה על מבנה גב הכולל תעלות אוורור, פגשנו כבר מאווררים ממנו.
מערכת השתיה יושבת בכיס משלה, נפרד מהתא הראשי – וזה טוב לבידוד (מים נשארים קרים במשך שעות, בעזרת כמה קוביות קרח), וטוב למקרה של נזילות (שלא קרו). המערכת עצמה, של נלגן כאמור, סיפקה איכות שתייה סבירה אבל הצינורית הלא מחופה היא פתח לצרות (החשיפה לאור מאפשרת צמיחת ירוקת) ופתח המילוי הקטן, אליו מחובר מכסה בחיבור קפיצי מעצבן, מקשה על המילוי. שווה לבדוק בחנות אפשרות החלפה לשקית שתייה של חברה אחרת.

בשורה התחתונה: תיק איכותי ומתוכנן היטב היושב טוב על הגב, מעט חם ועם מערכת שתייה סבירה, אך לא יותר.
למי? מומלץ לטיילים או לאנשי הירידות, וכבר במחיר הרשמי, לפני הנחות ומבצעים – 395 שקל – מדובר בעסקה מעניינת.