ביום ה' הקרוב אמורות המשפחות השולטות בפולקסווגן ובפורשה לסכם ביניהן (בשעה טובה או רעה, זה כבר ענין של השקפה) עסקת רכישה של מותג פורשה והטמעתו בתוך קונצרן VAG. בכך יבוא לקיצו הסיפור המדהים של פורשה כיצרן עצמאי, ותסתיים כנראה ההסתבכות הפיננסית של החברה שניסתה לנגוס ביס שהיה גדול עליה. על ההסכם הממשמש ובא דיווח בסוף השבוע השבועון הגרמני 'דר שפיגל' והעולם מתייחס אל הדיווח כאמיתי לגמרי. היקף העסקה 8 מיליארד אירו, מה שיאפשר לחברת האחזקות של פורשה לחסל את עיקר החוב המעיק אליו נקלעה בשל נסיון ההשתלטות הכושל על פולקסווגן.
הרכישה תתבצע בשני שלבים, ותכלול בתוכה חבילת פרישה יוצאת דופן עבור מנכ"ל פורשה וונדלין ווידקינג, האיש שעמד בראשה מאז תחילת שנות ה-90, ביצע בה מהפך מדהים והוביל את החברה – שעמדה על סף פשיטת רגל עם כניסתו לתפקיד – לרווחית ביותר בעולם הרכב. ווידקינג צפוי לקבל 'מצנח זהב' – מענק פרישה ופנסיה – בהיקף של כ-100 מיליון אירו (!). ווידקינג צפוי לעזוב את תפקידו כבר בתוך ימים, ויופרש גם מתפקידו כחבר בוועדת ההיגוי בחבר המנהלים של קונצרן פולקסווגן. את מקומו בראש פורשה יתפוס באופן זמני מנהל הייצור.
לחובבי רכב ברחבי העולם לא נותר אלא לקוות כי פורשה תוכל לשמור על עצמאותה וייחודה גם בתוך הכנפיים הרחבות של קונצרן פולקסווגן.