מקום ראשון אצל הגולשים: וולוו S60 קונספטתערוכות רכב שונות נוהגות לקיים בחירת "הכי טובה" של התערוכה, או כל מיני תארים מקבילים אחרים. הבחירה נערכת בדרך-כלל על-ידי פאנל שופטים כזה או אחר. עד כמה השופטים הללו מייצגים את דעת הקהל – זו כבר שאלה אחרת, ותשובה עליה אפשר לקבל לגבי תערוכת דטרויט האחרונה באדיבות אתר 'אוטובלוג' האמריקני, שהוא אתר הרכב הגדול בעולם בהיקף מספרי גולשים, כניסות וכו'. גולשי האתר התבקשו לבחור מכונית אחת מתוך הרשימה הארוכה של החידושים והחדשות שהוצגו בדטרויט, שהיא לדעתם הטובה ביותר של תערוכת 2009 – כאשר את ההגדדרה "טובה ביותר" הם משאירים לקורא. קודם לכן בחרו עורכי האתר את המכוניות המשמעותיות ביותר של התערוכה, והציגו אותם בסדר אלפביתי בלי לקבוע סדר מסויים. היו אלה האודי ספורטבק, הונדה אינסייט, יגואר XFR, לינקולן קונספט C, לקסוס HS250H, פולקסווגן בלוספורט, פורד טאורוס, פיסקר קארמה, קאדילק קונברג' וקרייזלר 200C (כן, גם אנחנו סידרנו את זה לפי האלף-בית).
ומה אומרים הגולשים? ובכן כ-25,000 מהם הצביעו. הרשימה שהוצגה לבחירה כללה כ-40 מכוניות, ומתוכן בלטו משכמן ומעלה 3 בלבד שצברו יחד כ-83% (!) מהקולות. שתיים מאלו, הפורד טאורוס והקאדילק קונברג', מופיעות ברשימת עשר המשמעותיות שבחרו עורכי האתר; השלישית לא, ודווקא היא צברה את מספר הקולות הרב ביותר: וולוו S60 קונספט. זו בחירה מפתיעה עבורנו אבל הוולוו הזו, שהיא בהחלט מכונית קונספט ראויה, צברה כ-38% אחוז מכלל הקולות. הטאורוס סיימה שניה עם 33% והקאדילק קונברג' שלישית עם 12%. ורק כדי לסבר את האוזן, אף מכונית אחרת לא קיבלה יותר מ-2% מהקולות: הבאה בתור היא הקרייזלר 200C קונספט, שקיבלה... 1.7%. רק עוד 4 מכוניות קיבלו יותר מאחוז אחד.
האם בחירתה של הוולוו יכולה להביא למשב של אופטימיות לגבי הצלחת ה-S60 הסדרתית לכשתופיע? או לגבי עתידה של וולוו בכלל? זו כמובן תהיה ספקולציה פראית.