זהירות! סאנגיונג, יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה מתכוונת להסתער בארץ גם על תחום הפנאי העממי. על הכוונת: יונדאי טוסון המשגשג, ניסן קשקאי וקיה ספורטאז'.סאנגיונג C200 קונספט באור הזקרקורים של תערוכת פריזהאיום הקוריאני החדש על הקטגוריה התחרותית מגיע בתצורת רכב חדש שהיצרן מתכנן להשיק בחודשים הקרובים. כפי שסיפרנו לכם בעבר, מדובר בגרסה סדרתית למכונית תצוגה בשם C200 אשר נחשפה בתערוכת פריז האחרונה.

מבחינת סאנגיונג מסמן הרכב החדש שינוי גדול בתפיסה עם נטישת השלדה הנפרדת ומעבר למרכב אחוד ומתלים נפרדים מלפנים ומאחור. בחרטומו של הכלי החדש נמצא מגוון מנועים חדשים – בנזין ודיזל – אם כי בסאנגיונג טרם הרחיבו בעניין. ובכל זאת, יחידת הכוח הראשונה כבר נחשפה עם הצגת מכונית הקונספט בפריז: טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר שמייצר 175 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים.

בעבר חששו בטלקאר, היבואנית, מעיכובים בהגעת הכלי החדש בגלל בעיות מחיר ואולם בינתיים נראה כי חל שינוי משמעותי והרכב החדש אמור לנחות כאן בסביבות ספטמבר. בטלקאר גם מדברים על תג מחיר מאוד תחרותי – כזה שיכניס את סאנגיונג לאזור המבוקש ביותר בתחום הפנאי.

טלקאר, כבר הוכיחה שכשהיא רוצה היא יכולה להיות מאוד תחרותית. ראו לדוגמא את קרב המחירים שהיא מנהלת באמצעות קיה ספורטאז' שמיובא על ידיה, מול יונדאי טוסון שמיובא על ידי כלמוביל. נקודה זו מעוררת עניין נוסף היות וכאשר יגיע הכלי החדש של סאנגיונג, טלקאר תתחרה בטוסון – הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה - אבל גם בספורטאז' שהיא עצמה מייבאת.
אגב, באירופה ישווק הרכב עם הנעה קדמית או כפולה, אך במקרה שלנו, טלקאר טרם החליטה אם להציע את שתי האופציות.

לדפי סאנגיונג בקטלוג אוטו