אנחנו לא בטוחים אם זהו הנסיון הראשון לשפר את הפיאט 500 החדשה, להיט השנה באירופה, אבל הוא בוודאי בין הראשונים. היצירה האולטרא-קרבית שכאן שייכת ליצרנית-צמיגים איטלקית בשם מראנגוני (Marangoni) – ולא, גם אנחנו לא שמענו עליהם עד היום. אבל הם פעילים מאד בשוק השיפורים, למיטב הבנתנו, והפעם החליטו לעסוק לא רק בצמיגים אלא גם במכונית קומפלט, בסיוע חברת שיפורי-הקוסמטיקה (האיטלקית גם היא) TRC.
התוצאה – שאותה מראנגוני מכנים בשם "סופר 5-0-0" – קיצונית למדי, כפי שעיניכם רואות. מנוע ה-1.4 המקורי זכה כאן לתוספת מגדש-על מתוצרת מאריאני. יש חישוקי "17 מתוצרת Oxigin הגרמנית עם צמיגי 205/40 מתוצרת – כמובן – מראנגוני, בלמים מתוצרת Tarox האיטלקית עם קליפרים קדמיים בעלי 10 (!) בוכנות ודיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ. יש גם בולמי קוילאובר מתוצרת KW מגרמניה ומערכת פליטה תחליפית מפלדת אל-חלד. את ההופעה החיצונית הדרמטית עם פריטי עיצוב מתוצרת Carzone Specials אתם יכולים לראות בעצמכם. הצביעה, כך אומרים לנו, באדום-בורדו עם מכסה המנוע השחור, אמורה להזכיר לנו את דגמי ה-124 עימם התחרתה פיאט במירוצי ראלי.
להבדיל מסדנאות שיפורים שמייצרות לנו מכוניות כאלו כמכלול מוכן ללקוח או כדי להראות את הרכיבים שהן מציעות לציבור, מראנגוני ייצרה את ה-5-0-0 כפרוייקט חד-פעמי, מן הסתם כדי להראות נוכחים בשוק הטיונינג האירופי הענק; אם תרצו משהו דומה תאלצו לצרף חלק לחלק ולמצוא מישהו שירכיב בשבילכם הכל. על כל פנים, את הסופר 5-0-0 ניתן יהיה לראות בתערוכת השיפורים הגדולה באסן שנפתחת ב-9 לדצמבר, ולאחר מכן בסבב של תערוכות ברחבי אירופה במהלך 2008.