לראשונה צמד ישראלי מצליח לסיים את מרוץ 'באחה 1000' עם מקום על הפודיום (בקטגוריית הטרקטורונים העממית). יובל שרון ותומר וולף, הם אלה שהצליחו לא רק לסיים את מירוץ הסיבולת המתיש (634 מייל השנה, 1,020 ק"מ), אלא גם לזכות במקום השלישי בקטגוריה שלהם. עד היום השתתפו 7 ישראלים במרוץ השטח האמריקני-מקסיקני, אך זוהי הפעם הראשונה בה מצליח מישהו מהם לעלות לפודיום. בנוסף, הישג זה מהווה מעין חוויה מתקנת למרוץ בשנה שעברה בו נאלצו השניים לפרוש אחרי 400 מייל. השניים שרכבו על גבי טרקטורון קאן-אם DS450 סיימו את המרוץ בזמן של 22 שעות, .יש לציין כי הקטגורייה בה השתתפו השניים היא Sportsman ATV, אחת משתי קטגוריות המיועדות לרוכבים עממיים (המשלמים דמי השתתפות מופחתים, כאשר המנצחים אינם זכאים לפרס כספי). הקטגוריה שלהם היתה רבת המשתתפים ביותר, עם 15 צוותים מזנקים מהם סיימו 8 בלבד. בנוסף לקטגוריות ספורטסמן התחרו עוד 16 צוותי טרקטורונים בשתי קטגוריות מקצועיות, Pro. "לאורך כל המרוץ שמרנו על מיקום גבוה ואפילו הובלנו. אך בעיית תאורה בציוד שהוספנו גרמה לעיכוב של שעה שהייתה חסרה לנו לסיים את התחרות במקום הראשון". כך אמר יובל שרון בשיחת טלפון נרגשת מייד עם הירידה מדוכן המנצחים. שרון (32) השתתף בלמעלה ממאה תחרויות בישראל ואוחז במספר הניצחונות הרב ביותר במירוצי טרקטורונים אצלנו. וולף (37) הוא רוכב מנוסה לא פחות המשתתף בעיקר בתחרויות בחו"ל.

גם יורם לביא (40), מהנדס במקצועו, ישראלי תושב מקסיקו בעל ותק ונסיון רב בתחרויות ארוכות-טווח, עלה בסוף השבוע האחרון על חליפת רכיבה בכדי לעמוד באתגר השטח. לביא הרכוב על אופנוע KTM 250 EXC-F, לקח על עצמו משימה קשה במיוחד כאשר התמודד כ'איירונמן' (IronMan) – רוכב בודד בנסיעה רצופה, זאת כאשר הרוב המכריע של המשתתפים עושים זאת בצוותים של שניים או שלושה רוכבים המתחלפים ביניהם. לביא השלים את המסלול המפרך בפחות מ-24 שעות. ואם לא די בכך הרי שישראלי נוסף, יואב רגב, התחרה על גבי טרקטורון לבדו כ-Ironman במסגרת אותה קטגוריה עממית כמו יובל שרון ותומר וולף, והצליח גם הוא לסיים בהצלחה את המסלול הקשה בזמן של קצת מעל 25 שעות כשהוא רוכב על הונדה TRX450.
צוות ישראלי נוסף, מוטי אלדר, שגיא הימן ודני דוד, התחרה בקטגוריית האופנועים על-גבי הונדה CRF450X. אלא שאחד מהשלושה שגה בניווט, פספס את אחת מנקודות הביקורת והצוות נפסל בשל כך, למרות שהשלישייה השלימה את המירוץ בהצלחה.

ברכות לכל המשתתפים והמסיימים, ווכרגיל באירועים מסוג זה, הכרת תודה מגיעה ליבואניות, 'עופר אבניר' (קאן-אם) ו'ד.ל.ב מוטוספורט' (KTM), על הסיוע שהעניקו למתמודדים במרוץ.

בתחרות השנה שנערכה בפעם ה-41, השתתפו מאות צוותי רוכבים ונהגים, בעשרות קטגוריות.