למרות המצב הקשה, ואולי דווקא בגללו, ליבואני קרייזלר בארץ יש תוכניות מעניינות למדי עבור 2009. ב'מכשירי תנועה', היבואן, מתכוונים לאגף את קבוצה 4 לחישוב שווי ערך, בכמה ראשי חץ ובכך לפנות גם לציי הרכב ולהעלות משמעותית את המכירות. זה אומר הוזלה מסוימת במחירי דגמים קיימים יחד עם שינוי רמות הגימור והציוד שבהם.כמובן שדודג', החטיבה העממית של קרייזלר, תככב ברשימה זו שבראשה מצוי הג'רני החדש. זה ינחת כאן בגרסת חמישה מקומות (במקום שבעה), ועם רשימת אבזור מצומצמת שאינה כוללת למשל: מיזוג מפוצל לאחור ותפעול מערכת השמע מגלגל ההגה. אגב, בנוגע לצמד המושבים, ייתכן וניתן יהיה להוסיפם בהתקנה מקומית פרטית (כלומר לא על ידי היבואן). היות ופער המחירים בין גרסת חמשת המושבים המדוברת לגרסת שבעת המושבים הבסיסית עומד על כ-20,000 שקלים, הרי שברור שמדובר בתוספת מעניינת.

האוונג'ר, האחות לפלטפורמה של הג'רני, תוצע אף היא בקבוצה 4 בגרסה מעט שונה מזו הנמכרת היום. היבואן יתמקד בגרסה זו של האוונג'ר מתוך כוונה להגדיל את הפער בינה לבין הקרייזלר סברינג היוקרתית יותר (הנמכרת ב-189,900 שקלים).ועם כבר נגענו בקרייזלר, אז מחטיבה זו יגיע ה-P.T קרוזר הוותיק לקבוצה 4 עם מחיר אטרקטיבי מבעבר.

כל השינויים האלה יכולים להביא לקפיצה משמעותית במכירות קרייזלר בארץ, גם בשנה שאמורה להיות לא קלה, ע"ע דברי צבי נטע, ראש 'מכשירי תנועה', שפרסמנו לפני מספר ימים.


לדפי דודג' בקטלוג "אוטו"
לדפי קרייזלר בקטלוג "אוטו"