פט מוס עם אחיה סטירלינג בצילום מ-1955פט מוס-קרלסון, נהגת ראלי מצטיינת ואחותו של סיר סטירלינג מוס, הלכה לעולמה לפני מספר ימים לאחר מחלה ממושכת, בגיל 73. מוס היתה אחת מנהגות-הראלי הטובות ביותר בהיסטוריה, שניה ברשימת הישגיה רק למישל מוטון; מסוף שנות ה-50 ועד אמצע שנות ה-70 נהגה מוס במסגרת קבוצות-מפעל רשמיות של אוסטין-מוריס, סאאב, לנצ'יה, פורד, טויוטה ורנו-אלפיין. ב-1960 ניצחה בתחרות שנחשבה אז לקשה ולמפרכת ביותר באירופה, ראלי לייז' (בלגיה)-רומא-לייז', ואף עשתה זאת באוסטין-הילי 3000 שנחשבה למכונית קשה במיוחד לשליטה. היה זה הנצחון הראשון אי-פעם של אשה בתחרות ראלי בינלאומית. הישג בולט נוסף היה זכיה בנצחון הראשון אי-פעם שהושג עם המיני קופר החדשה-דאז, ב-1962, למרות שמוס לא אהבה את המכונית שהיתה "עצבנית, ופרועה למדי על המגבלות". שנה קודם לכן היתה קרובה לנצח בראלי ה-RAC הבריטי, אך סיימה שניה בלבד לאחר שאיבדה זמן כאשר עצרה לסייע לנהג אחר שנזקק לעזרה – הכוכב השבדי אריק קרלסון. שנתיים מאוחר יותר נישאו השניים.
פט מוס עסקה בילדותה ברכיבת סוסים (כמו אחיה הגדול סטירלינג, אגב) והצטיינה בכך, ובין היתר אף זכתה להצגה בפני מלכת אנגליה לאחר שזכתה בגביע יוקרתי על שם המלכה. במקביל פיתחה את כישורי הנהיגה שלה לאחר שכבר בגיל 11 לימד אותה אחיה לנהוג בשטחי החווה המשפחתית, את קריירת הנהיגה המקצועית החלה בשלב מאוחר יחסית, בגיל 20.
רשימת הישגיה של מוס כוללת 5 זכיות באליפות אירופה לנשים, מקום שלישי כללי עם סאאב בראלי סאפארי המזרח-אפריקני ב-1962, מקום שלישי בראלי מונטה-קרלו ב-1965 עם סאאב (כנגד מכוניות קלות וחזקות משמעותית), ומקום שני עם לנצ'יה פולוויה בראלי סן-רמו של 1968.
פט מוס נותרה נושאה לאריק קרלסון עד יום מותה, ביום ה' בשבוע שעבר.