חטיבת האמר מבית ג'נרל מטורס הציגה מעל לדוכנה בתערוכת פריז את גרסת הטנדר ל-H3T שעושה כאן את הופעת הבכורה שלה באירופה. גרסת הארגז הפתוח של ה-H3 - ה"קטן" (5.4 מ' אורך) בהיצע האמר – מצוידת בארגז באורך 1.5 מטרים ומקום לחמישה נוסעים ב"קבינה הכפולה". ה-H3T מצויד במנוע 5 צילינדרים בנפח 3.7 ליטר עם 245 כוח-סוס או במנוע V8 גדול יותר – 5.3 ליטר חדש – המייצר 305 כוח-סוס – שניהם לוגמי בנזין.
האמר הנו מותג שנוי במחלוקת באירופה, כאשר יש מדינות בהם לא פעם פוגעים אנרכיסטים פיסית בהאמרים חונים או פוליטיקאים משתמשים בהם לתאר את כל מה שמסמל בזבוז, חוסר התחשבות בסביבה ובטבע, זיהום וכיו"ב תכונות שלא ממש פופולאריות באירופה בימים אלו.
תערוכת פריז: האמר H3T לאירופה
צילום: יצרן/UnitedPictures
זאת ועוד: הטנדר הענק – במונחים אירופאיים – שייך לז'אנר שאף פעם לא היה פופולארי במיוחד באירופה, על אחת כמה וכמה בימינו, ימים לא קלים בכלל מבחינה כלכלית, על אחת כמה וכמה עבור תעשיית הרכב האמריקנית החולה (אם לא גוססת...).
תערוכת פריז: האמר H3T לאירופה
צילום: יצרן/UnitedPictures
בפריז הציגה האמר גם גרסת E85 (הצורכת דלק על בסיס ביולוגי) של ה-H2 (ראה תמונה למטה), שבאותה ההזדמנות זכתה לעדכונים מינוריים ולמתיחת פנים קלילה כאשר בהאמר מבטיחים שבקרוב תוצא גם גרסת E85 ל-H3. ה-E85 H2 מציע הספק מנוע מוגדל ביחס לגרסה ה"רגילה", עם הספק מרבי העומד על 393 כוח-סוס (ממנוע V8 בנפח 6.2 ליטר).
גם על גרסה זו לא בונים ב-GM את הצלת המותג...
תערוכת פריז: האמר H3T לאירופה
צילום: יצרן/UnitedPictures