בברזיל – שוק רכב בהחלט לא קטן – מוצע עדיין המיצובישי L200 דור-קודם ('מאגנום' במחוזותינו) במגוון וואריאציות. ה-L200 הוותיק מוצע עתה גם לצד החדש – 'האנטר' אצלנו – ונמכר בעיקר כרכב עבודה בסיסי ופשוט יותר. זה עתה השיקו שם גרסה קרבית ומאובזרת של ה-L200 דור-קודם הנקראת L200 Savana והיא מיועדת למסתובבים בשטח קשה לעבירות, בעיקר לצורכי עבודה או ניידות של אנשים ומטען. ה- L200 Savana נראה ללא ספק כאילו יצא זה עתה מסדנת שיפורי שטח מקצועית, ועושה הרושם כי הוא מצוייד בכל הדרוש למשימה כפי שהוא, ^מהחנות^. הבסיס אמנם וותיק ובפנים לא תמצאו שוני מהותי בינו לבין המוכר לנו מהמאגנום ה^ישראלי^, אך המפרט בהחלט מרשים. צמיגי שטח קרביים על חישוקי 16 אינץ', זוויות גישה ונטישה של 35 ו-26 מעלות בהתאמה, מרווח גחון מינימאלי של 23 ס^מ ושנורקל המאפשר צליחת מים עמוקים אמורים על פניו לפתור לא מעט בעיות בניוד בשטח קשה לעבירות. ההסבה לגרסה זו כללה גם גגון מאסיבי עם סולם, מיגוני גחון וחזית, יחידות פגוש ופנסים (מלפנים ומאחור) שונות וארגז כלים אינטגראלי בארגז המטען. כאמור, המנוע אינו משהו לכתוב עליו יותר מדי: טורבו-דיזל וותיק עם 121 כוח-סוס כשהכוח עובר דרך גיר ידני 5-הילוכים ותיבת העברה עם 3 מצבים (2x4, 4x4 lo ו-4x4 Hi). אבל, כרכב שמלכתחילה אמור היה לשרת אנשים שבאמת נדרשים כלי עבודה, המחיר צפוי היה להיות אטרקטיבי. כאן יש ככל הנראה פאדיחה קטנה; עם תג החוצה את ה-50,000$ בהמרה ממטבע מקומי לדולר-ארה^ב, מדובר במחיר יקר ביותר שככל הנראה יותיר את ה- L200 Savanaכרכב פנאי ושעשוע יקר – ונדיר למדי.