לפני מספר ימים הבאנו לכם תמונות מודלפות ראשונות של ה-H3T, הטנדר החדש של האמר על בסיס ה-H3, לקראת הצגתו בתערוכת שיקאגו בשבוע הבא. זהו הטנדר ה"אמיתי" הראשון של האמר – הטנדר על בסיס ה-H2, ה-SUT, מציע ארגז מטען סמלי בלבד. מסיבה זו, אגב, הטנדר החדש אינו מכונה SUT ומזוהה על-ידי האות T שמתווספת לשם (האמר, אגב, השתמשה בעבר בכינוי H3T, עבור טנדר-קונספט קומפקטי שהוצג בסוף 2003 אך לא הגיע לייצור). עכשיו יש בידינו את הפרטים המלאים, לאחר ש-GM פרסמה הודעה רשמית לגבי הגרסה החדשה. כדאי גם לזכור שיצירת טנדר מה-H3 מהווה חזרה למקורות: ה-H3 מתבסס על פלטפורמת טנדרים של GM, השברולט קולורדו/GMC קניון, כאשר אותו בסיס מכני משמש גם את האיסוזו D-מקס המוכר לנו ובכן השינוי החשוב לעומת ה-H3 הרגיל הוא תוספת משמעותית של 56 ס"מ לבסיס הגלגלים, אשר מגיע עכשיו ל-3.41 מ' – 21 ס"מ יותר מהטנדרים המקוריים של GM. תוספת האורך מאפשרת להאמר להציע מקום לחמישה נוסעים בתא הכפול, יחד עם ארגז באורך כ-1.5 מ' שמאפשר – עם פתיחת הדלת האחורית – הובלת אופנוע-שטח ללא בעיה. הארגז מצוייד עוד בתאי-אחסון ובמסילות מובנות לנוחות העיגון והקשירה. תחום השטח, כיאה להאמר, מטופל היטב. המפרט הבסיסי מציע מערכת סיוע לזינוק בעליה, מרווח גחון של 24.5 ס"מ, צמיגי "32 ומיגון תחתון חלקי; כאופציה ניתן לקבל חבילת שטח עם צמיגי "33, מרווח גחון של 28.5 ס"מ, זויות מרכב משופרות ומכובדות מאד יחסית לטנדרים של 38.7 מעלות (זוית גישה) ו-30.1 מעלות (נטישה), דיפרנציאלים ננעלים קדימה ואחורה (לראשונה בסגמנט), ויחס זחילה קצר במיוחד עם Low של 1:4.03. כפי שכבר דיווחנו, היצע המנועים והתיבות זהה לזה שמוצע ב-H3 הרגיל – מנוע 5 ציל טורי בנפח 3.7 ל' עם 242 כ"ס, או V8 בנפח 5.3 ל' עם 300 כ"ס. גרסת ה-V8 מכונה גם כאן 'אלפא'. הייצור צפוי להתחיל מאוחר יותר השנה.