אף אחד לא האשים אי-פעם את האמריקנים בעודף טעם טוב, ולדעתנו היצירה הזו ממחישה מצויין למה. מדובר בהסבה של פונטיאק סולסטיס שמבצעת סדנה אמריקאית בשם Mallet, כשהמוצר המוגמר נושא את הכינוי שלא מותיר הרבה מקום לדמיון, 'פיטבול'. תזכורת: הסולסטיס היא רודסטר קטנה וחביבה עם הנעה אחורית, התשובה של GM למאזדה MX-5. בניגוד למאזדה, הסולסטיס מוצעת גם עם מנוע רציני: 2.0 ל' טורבו בעל 265 כ"ס, המשותף גם לאחיותיה אצל מותגי GM האחרים, סאטורן סקיי ואופל GT. אבל לאמריקנים זה כמובן לא מספיק, אז סדנת מאלט המוזכרת לעיל מציעה, תמורת סכום צנוע (20,000 דולר, לא כולל את מחיר הסולסטיס עצמה ושיפורים נוספים שבטח תרצו), לדחוס לתא המנוע שלה מנוע V8 מסדרת LS2 של קורבט, עם 400 כ"ס. ההסבה הזו קיימת לא מהיום, ומאלט אינם היחידים שמבצעים אותה: החלפת מנועי 4 ו-6 ציל' ב-V8 שאינם מוצעים במקור היא מסורת ארוכת שנים אצל האמריקנים, ו-GM עצמה סייעה למגזין Hot Rod, למשל, לבצע החלפה כזו במסגרת פרוייקט שיפורים לסולסטיס. אבל הפיתוח האחרון והטרי המוצג כאן הוא בהחלט חדש, ומיועד להצגת בכורה בתערוכת SEMA הבאה: ערכה הכוללת את החלפת כל חלקי המרכב ומקנה לסולסטיס V8 שלכם עיצוב חדש, מורחב מאד ומנופח. ההרחבה הניכרת של המרכב, ב-10 ס"מ מלפנים ו-12.5 ס"מ מאחור, מאפשרת התקנת חישוקים וצמיגים מוגזמים בהתאם. לטעמנו התוצאה הסופית נראית כמו קריקטורה, אבל על טעם ועל ריח אין מה להתווכח – בטח לא עם אמריקנים. אשר יידרשו, אגב, לשלם בין 16,000 ל-18,000 דולר על התענוג, לא כולל מחיר ההסבה ל-V8 – וזה על חלקי מרכב העשויים פיברגלס. כן, אפשר לקבל גם קרבון, בהזמנה מיוחדת.