לא. לא הגיעו עדיין ימות המשיח של הספורט המוטורי בישראל. המרוץ הזה (בחסות ^אוטו^ ו-^טיסן חיפה^), שנערך במסלול השטח של מועדון hot wheels ליד רמת ישי, היה חוקי בעיקר בגלל שהמכוניות שהשתתפו בו לא כללו נהג, ולכן אינן מוגדרות כ^כלי רכב^ מבחינת החוק בישראל, אותה הגדרה שעושה כל כך הרבה צרות לאחיותיהן הגדולות. אולם כפי שכבר סיפרנו לכם לא פעם מעל דפי המגזין והאתר, הגודל הוא בהחלט לא מה שקובע במקרה הזה, וכלי הרכב שהשתתפו בתחרות היו מצויידים בכל הטוב הטכנולוגי שאפשר למצוא באחיות הגדולות – מתלים נפרדים עם קפיצי סליל ובולמי זעזועים, דיפרנציאלים ועוד. להנעה אחראי מנוע בנפח 3.5 סמ^ק, המפיק כשלושה כח סוס (כמעט 900 כ^ס לליטר, אפילו מכוניות פורמולה 1 יכולות רק לחלום על הספק סגולי כזה) ביותר מ-30,000 סל^ד. כמו במכוניות ה^אמיתיות^ גם כאן הכיוון הנכון של המכונית למסלול – setup – הוא קריטי לתוצאה הסופית. כיוון המתלים, בחירת הצמיגים, יחסי ההעברה וכדומה יכולים לרומם או להפיל גם את הטוב שבמפעילים. הפעם היה מדובר במרוץ סיבולת, ולא חלק מהליגה הסדירה, ובמאמץ מיוחד –לוגיסטית כמו גם מבחינת העומס על המפעיל – הכרוך במרוץ רצוף של שלוש שעות. כל קבוצה הורכבה משלושה מפעילים, שהתחלפו בינהם (אחד מסיע, אחד מתפקד כמכונאי/מתדלק ואחד מתפקד כמרשל). כשלוקחים בחשבון שמיכל הדלק מספיק בממוצע לכשבע דקות, שלוש שעות פתאום מקבלות פרספקטיבה אחרת לגמרי. במרוץ השתתפו עשר קבוצות, כשעל התואר משנה שעברה מנסה להגן קבוצת GS, כשהמתמודדות העיקריות מולה הן קבוצת X-Ray, אשר ניצחה במרוץ סיבולת שנערך בשפיים בעבר, קבוצת Kyosho, אשר שניים מחבריה מדורגים במקומות הראשון והשלישי בליגה, וקבוצת Pro-Line, אשר סיימה במקום השני במרוץ הסיבולת הקודם. קבוצת X-Ray תפסה את ההובלה בפתיחה, אבל תקלה טכנית הוציאה אותה מתמונת ההובלה. על המקום שהתפנה נאבקו קבוצת קיושו ופרו-ליין במשך רב המרוץ, עד שאנשי קיושו הצליחו לבסס את ההובלה, בעוד הוט ווילס מתבססת במקום השלישי, אחרי פרו-ליין. אלא שאז, שתי הקפות לסיום, נשבר המתלה הקדמי במכונית של הוט-ווילס, והגביע שכבר כמעט היה ביד עבר לאנשי קבוצת GS. אז מסתבר שגם בארץ יש ספורט מוטורי חי ותוסס. אם מרוצי שטח מדברים אליכם, ואתם לא נרתעים מקצת עבודת מכונאות, עולם שלם מחכה לכם במרוצי מכוניות מונחות רדיו. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המועדון - www.hotwheels-club.com