מאז ומתמיד יש לנו סימפטיה בלב לחברת ראדיקל הבריטית, שהולכת עד הסוף עם מכוניות הכביש-מסלול הקיצוניות שלה. המושג "פשרה" לא ממש קיים בלקסיקון של ראדיקל, וטוב שיש חברות כאלו. דגם SR8 של החברה, המהיר והקיצוני ביותר (עד עתה), מחזיק בשיא נורבורגרינג למכוניות חוקיות-לכביש, עם תוצאה מדהימה של 6:55 דקות, יותר מחצי דקה מהר יותר מפורשה קאררה GT. מתברר כי עבור מי שאין אצלו מושג "יותר מדי", גם זה לא מספיק – אז עכשיו הכריזה ראדיקל על גרסה חזקה עוד יותר של ה-SR8, העונה לכינוי SR8LM. ה-SR8 'הרגילה' מצויידת במנוע V8 שפותח על-ידי Powertec, ונבנה על-ידי שימוש בשני ראשי מנוע של אופנוע סוזוקי היאבוסה אשר יושבים על בלוק מנוע מתוצרת עצמית. התוצאה היא 360 כ"ס מנפח של 2.8 ל', ללא הגדשה (!). גרסת ה-LM מקבלת מערכת יניקה שונה, עם שמונה פרפרי-מצערת נפרדים והזרקה ישירה; גם גלי הזיזים, ראשי הצילינדר, הבוכנות והטלטלים שונים, וההבדלים גדולים מספיק כדי שהמנוע יזכה לכינוי משלו – RPB, לעומת מנוע ה-SR8 שמכונה RPA. אה, כן, כל השינויים הללו מעלים את התפוקה ל-455 (!!) כ"ס, עדיין ללא הגדשה, והסל"ד המקסימלי הוא 10,500. שלא במפתיע, ומאחר והיעוד העיקרי של המכונית הוא לשימוש במסלול, ראדיקל מצהירה כי המנוע נזקק לשיפוץ מדי 30 שעות – מן הסתם שיפוץ שכולל בעיקר החלפת רינגים, ליטוש הצילינדר ומקסימום בוכנות חדשות. כסף קטן עבור מי שישלם קרוב ל-90,000 ליש"ט עבור התענוג (תכפילו בשניים כדי לקבל את המחיר בדולרים, כן?). על כל פנים, יחד עם המנוע הפסיכי הזה מקבלים גם תיבת הילוכים אחורית (טרנסאקסל) סקוונסיאלית בת שישה הילוכים, עם תפעול פנאומטי. ראדיקל טוענת כי ה-SR8LM היא מכונית הספורט "מהמדף" המהירה בעולם. בהתחשב בכך שהמכונית שוקלת משהו כמו 600 ק"ג בלבד, אין לנו כל סיבה לפקפק בהצהרה זו – לפחות עד שהקאפארו T1 תגיע גם היא למדף... אגב, האותיות LM מרמזות על לה-מאן, וראדיקל אכן השתתפה בשני מירוצי לה-מאן האחרונים – אך לא עם ה-SR8 אלא עם דגם שונה בתכלית, SR9, אבטיפוס מקטגוריית LMP2 המצוייד במנוע Judd בנפח 3.4 ל'.