בשנה שעברה החליטה פורד להציע גרסת ביניים בין המוסטנג GT לבין השלבי קוברה GT500 הסופר-ביצועיסטית, לפי מפרט שיזמה חברת ההשכרה ^הרץ^. מכירות הדגם, שזכה לשם שלבי מוסטנג GT, ענו כנראה על הציפיות ולכן בחרה פורד להוסיף להיצע גם גרסה פתוחה. את הקונברטיבל (כפי שמכונות מכוניות פתוחות בארצו של הדוד סם) לממהרים הציגה פורד בפני קהל שבוי – בכנס חובבי פורד ביצועים ושלבי שנערך בטולסה, לקראת תחילת שיווקה בספטמבר השנה. ד^א, גם במקרה הזה ^גרסת השכרה^ הקדימה את הגרסה המוצעת לקהל הרחב. מהבחינה המכנית אין חידושים – אותו מנוע 4.6 ל' שזוכה לכיול ^חם^ יותר ומוציא 319 כ^ס (אם כי לא ברור לגמרי היכן ^הלכו לאיבוד^ שישה סוסים לעומת נתוני שנה שעברה) ו-45.7 קג^מ, אותו טיפול למתלים (הנמכה, הקשחה ומוטות מייצבים חדשים) ואותה תיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים (עם אופציה לאוטומטית עם אותו מבחר הילוכים). פורד מצהירה כי תגביל את ייצור דגמי 2008 של המוסטנג שלבי GT ל-2,300 יחידות בלבד (פתוחות וקופה גם יחד), שכולן יזכו ללוחית ממוספרת, כדי לשמור על הערך האספני. אולם בהתחשב בכך שרק סכמת צביעה חדשה – בסיס כחול עם שני פסים כסופים מחרטום לזנב – מבדילה בין דגמי הקופה של 2008 לאלו של השנה שעברה (מהם נמכרו כמעט 6,000) קשה להניח שהיא תהפוך לפריט אספנים נדיר...