סדרת דגמי AMG המיוחדים של מרצדס זכתה לתוספת למשפחה, עם הצגת גרסה קרבית ל-SLK הקטנה. ה-AMG הדו-מושבית מקבלת תגבור למנוע באמצעות כונס-אוויר משופר ומערכת פליטה שונה, המעלים את ההספק ל-400 כ^ס (לעומת 360 בגרסת AMG הרגילה), יחד עם תגבור קל למומנט שעולה מ-52 ל-53.1 קג^מ. התיבה עדיין אוטומטית, כמו בכל דגמי AMG, עם שבעה הילוכים ומשוטי-החלפה עשויים אלומיניום מאחורי ההגה לתפעול ידני בעת הצורך. הגג המתקפל הוחלף בגג קבוע העשוי סיבי פחמן, כשחלקי גוף נוספים כמו הכנפיים המורחבות עשויים גם הם סיבי פחמן. כל אלו מביאים לחסכון של 45 ק^ג במשקל, כשהתוצאה הכוללת היא יחס הספק-משקל של 3.7 ק^ג לכ^ס, לעומת 4.3 ק^ג לכ^ס בגרסה הרגילה. את התאוצה מ-0 ל-100 משלימה ה-SLK הקרבית ב-5.4 שניות, שיפור של ארבע עשיריות; ל-200 קמ^ש היא מגיעה ב-15.5 שניות לעומת 17.5 שניות להן נזקקת ה-AMG הרגילה. רכיבי השילדה עברו שדרוג תואם עם מיתלים בעלי גובה מתכוונן וכיול מוקשח. גשר-חיזוק קדמי קושר את תושובת המיתלים הקדמיות ומוסיף קשיחות. חישוקים קלים במיוחד נושאים צמיגי ^19 במידות 235/35 מלפנים ו-265/30 מאחור; כאופציה ניתן לבחור בצמיגי ספורט מיוחדים ללא תוספת במחיר (לא שתוספת כזו היתה מציקה במיוחד, אנו מניחים, לרוכשי המכונית, שמחירה בגרמניה כ-107,000 אירו). מערכת הבלימה זוכה לבלמים קדמיים קרמיים בקוטר מוגדל. תא הנוסעים קיבל טיפול תואם, עם קוסמטיקה המיועדת להעניק מראה תכליתי כשל מכונית-מירוץ, פריטי גימור מסיבי-פחמן, מושבי AMG עמוקים נטולי כריות צד, הגה חדש ושאר ירקות. המכירה בפועל תחל כבר ביולי, ותשמחו לשמוע שמרצדס אינה מגדירה את ה-SLK AMG החדשה כמהדורה מוגבלת. במלים אחרות, ייוצרו כמו שצריך. כך שלא צריך להזדרז ולעמוד בתור – יהיו מספיק לכולם