דודג' מציגה רכב תצוגה בשם הורנט (Hornet, צרעה או דבור) שמכוון דווקא לאירופה ולמדינות מחוץ לארה^ב. ההורנט משתייך לקטגוריית הסופרמיני – נדיר מאוד מצד יצרן אמריקאי – מה שממחיש את הפניה לאירופה. ההורנט מעוצב בצורה אגרסיבית (בסגנון ראלי אם תשאלו את דודג') הכוללת פגוש קדמי מנופח במיוחד עם אינטרקולר חשוף מלפנים וכונס אוויר על מכסה המנוע, מאחור ממשיך את הקו האגרסיבי ספויילר מוחצן. כדי להשלים את החבילה יש שני פסים לאורך הרכב וחישוקי ^19 החושפים קאליפרים מוזהבים. הצמיגים עצמם בעלי מידה כמעט שפויה – 185/50 – אך על חישוקי ^19, שילוב תמוה מעט. החלונות צבועים בכחול בסגנון משקפי שמש, כאשר הכוונה היא להציע את הרכב במספר צבעים מוגבל, כאשר הלקוח יוכל גם לבחור את צבע החלונות (אם וכאשר הוא יעבור לייצור). ללא קורה B, ועם דלת אחורית מוסתרת אשר נפתחת לכיוון הפוך מהדלת הקדמית, הגישה לתא הנוסעים נוחה במיוחד. בפנים נמצא שימוש נרחב באלומיניום כאשר הלקוח יוכל להוסיף חלקי פנים כרצונו. בתא הנוסעים פזורים תאים רבים, כולל ערכת עזרה ראשונה המאוכסנת בדלת הנהג. ההורנט מציע מרווח פנימי גדול בזכות מידות חריגות (ועל כך בהמשך), כאשר למושבים האחוריים ומושב הנוסע מלפנים אופציה להתקפל לתוך הרצפה וליצור משטח הטענה ארוך. המושבים האחוריים ניתנים להזזה על מסילה כדי להציע אופציה להגדיל את מרווח הרגליים ב-22.5 ס^מ על חשבון תא המטען. המנוע נלקח היישר ממחסן החלפים של קרייזלר, ולנו הוא מוכר מהמיני קופר S, בנפח 1.6 ליטר עם מגדש על המפיק 170 כ^ס ומומנט של 22.8 קג^מ ב-4,000 סל^ד. הכוח מועבר דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה לגלגלים הקדמיים. 100 קמ^ש מושגים תוך 6.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 209 קמ^ש. ואם עד כאן נראה כי מדובר ברכב תצוגה סטנדרטי למדי, הרי השמידות כוללות מספר הפתעות: נתון האורך ממוצע לקטגורייה עם 384.6 ס^מ, מעט קצר יותר מסיטרואן C3, בעוד בסיס הגלגלים, 253.4 ס^מ, ארוך יחסית ושני רק לקליאו החדשה. אך פה מסתיימים הנתונים הממוצעים – ההורנט שוקל 1409 ק^ג, כ-400 ק^ג יותר מהיאריס החדשה, למשל, אך גם נתון זה מתגמד מול נתון הרוחב – 193.2 ס^מ, רחב יותר ב-3.2 ס^מ אפילו מהאמר H3... בהחלט פרופורציות שונות מהמקובל. לא ברור אם דודג' תביא את הצרעה לייצור, במידה וכן, יהיה מעניין לראות אם המידות החריגות ישמרו.