הדור החדש של השברולט אפיקה כבר נחשף בקוריאה בסוף השנה שעברה, כדייהו טוסקה; עכשיו מציגה שברולט את הגרסה לשאר העולם, לקראת הצגת הבכורה הציבורית בתערוכת ז'נבה בעוד פחות מחודש. בנוסף לעיצוב חדש מקבלת המכונית הגדלת ממדים קלה: בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי, 2.70 מ', וגם ברוחב אין שינוי, אך האורך צמח ב-4 ס^מ ל-4.81 והגובה גדל בס^מ אחד שלם. לא נמסרו כל פרטים על השלדה ומכלוליה אך ניתן לנחש, לאור השמירה על אותו בסיס-גלגלים, כי לא חלו שינויים מהותיים בפלטפורמה. האפקיה החדשה תוצע – באופן מאד יוצא-דופן – עם שני מנועי בנזין שישה ציל' רוחביים, בנפחי 2.0 או 2.5 ל'. גרסת סוזוקי של האפיקה הנוכחית, המכונה וורונה ונמכרת בארה^ב, מצויידת במנוע השישה-צילינדרים-בשורה בנפח 2.5 ל'. עכשיו גם הגרסאות לשאר העולם מקבלות מנועי שישיה טוריים, וזו המכונית היחידה בעולם פרט לוולוו שמצויידת במנוע כזה המותקן לרוחב. שברולט טוענת, אגב, כי מנועי השישה-ציל' הטוריים הללו הם ^כנראה^ הקצרים ביותר בעולם. מנוע ה-2.0 ל' מפיק 142 כ^ס, ומה-2.5 ל' מקבלים תפוקה לא מרשימה של 155 כ^ס. שני המנועים מקלבים תיבה אוטומטית חדשה עם חמישה הילוכים. בעתיד יצורף להיצע מנוע טורבו-דיזל חדש שמפתחת GM-דייהו יחד עם חברת VM האיטלקית, והמיועד גם לקפטיבה החדשה (שתוצג גם היא בבכורה עולמית בז'נבה). מעבר לכך לא נמסרו פרטים טכניים אך באירופה ציוד הבטיחות יכלול 6 כריות אוויר כסטנדרד. השיווק באירופה יחל כבר ביוני הקרוב, מה שאומר כי המכונית תוכל להגיע לנו כבר בשלבים המוקדמים של שנת הדגם 2007.