ניסן החליטו לא להתפרע יותר מדי השנה בתערוכת SEMA. כוכב התצוגה שלהם היה טנדר על בסיס הנווארה החדש שזכה לערכת שיפורים מקיפה, כאשר ההרגשה היא כי המראה היה העיקר, ולא התוכן – אף לא שביב אחד של מפרט טכני מופיע בהודעה לעיתונות, למשל. הטנדר זכה להגבה מאסיבית בזכות ערכת מתלים מושלמת (ניתן לראות את הגשר במתלה הקדמי שמגביה את השלדה ביחס לגלגלים, אי אפשר לראות את הבולמים והקפיצים) ובתוספת צמיגי ^36 (על חישוקי ^17 חדשים) הוא מתנשא עתה לגובה רב בהרבה מהמקורי. נתונים מדויקים, כאמור, אין, אבל אנחנו מהמרים על הגדלת מרווח הגחון ב-15 עד 20 ס^מ לאורך רב הרצפה. הגובה והצמיגים הגדולים הם כנראה ההצדקה מבחינת ניסן לכיתובי ה^מונסטר^ ומדבקות הלהבות על צדי הרכב, כולם בחסות משקה אנרגיה בעל אותו שם. עוד תוספות במסגרת הפיכת הנווארה למפלץ שטח קשוח הם פגושי מתכת מאסיביים (ולא בעלי הגימור המרשים בעולם, אם יורשה לנו להיות קטנוניים) המאכסנים צמד כננות WARN9000 – אחת מלפנים ואחת מאחור. צמד פנסים על הפגוש ועוד ארבעה על גג תא הנהג (כולם נראים כאילו נתלשו מעמוד תאורה של אצטדיון פוטבול) ידאגו למשוך תשומת לב לנווארה השחור גם בלילה ומערכת מפלט בהתאמה מיוחדת תדאג, כנראה, שגם העיוורים יוכלו ליהנות. וכדי לא לקפח את הנהג השקיעו ניסן במיטב הפריטים לנהג האנין (אם כי כדאי שלא יהיה מהמין המופנם) – כלוב התהפכות מאסיבי, ארבעה מושבי מרוץ עם ערכת חגורות מלאה וכמובן – ערכת סאונד עם לא פחות משנים עשר רמקולים ושלושה מגברים נפרדים... האמת? אמנם העסק נראה לא רע, ולא היינו מתנגדים לקחת אותו כרכב סיקור האירועים של המערכת, אבל קצת התאכזבנו – יש לא מעט סדנאות בארץ שלא היו מתקשות לייצר מוצר דומה (ברגע שייבאו את הנווארה, כמובן).