תערוכת הרכב בשאנחאי הנערכת בימים אלו היא אירוע שפעם לא היינו שמים לב אליו, אבל השוק הסיני ענק-המימדים הפך בשנים האחרונות לבעל חשיבות רבה, עם משמעות לא רק עבור הצרכנים המקומיים. השלוחות הסיניות של היצרנים הפכו למרכזי ייצור ופיתוח עצמאיים ובעלי יכולת, כאשר סביבם נמצאים עוד שווקים מתפתחים בעלי פוטנציאל ענק. לכן אולי אין להתפלא על כך שבוב לוץ בכבודו ובעצמו – סולטן-העל של ג'נרל-מוטורס בכל הקשור לפיתוח דגמים חדשים – הטריח עצמו להגיע לתערוכת שאנחאי, והציג במו-ידיו את... מתיחת-הפנים של האוואו הצנועה, בגרסת הסדאן שלה. מבחינה מכנית אין כאן בשורות גדולות; אין בשורות בכלל, בעצם. חיצונית עברה האוואו רענון המתבטא בקווי-חרטום מעט מעוגלים ו^חזקים^ יותר, עם תוספת קלה לאורך הכללי המגיע כעת ל-431.5 ס^מ. תא המטען גדל מעט, ל-400 ל' מכובדים. עיצוב הפנים רוענן ובסין, לפחות, ניתן לקבל את האוואו גם עם דיפונים דמויי-עץ פה ושם, ועם מושבים מצופי-עור. האוואו המתוחה פותחה במושתף על ידי GM-דייהו בקוריאה ו-PATAC בסין, מרכז טכני המיועד לשרת את אזור אסיה שהוקם במשותף על-ידי GM ו-SAIC – אכן כן, אותו קונצרן שעמד בלב נפילת רובר לאחרונה. בין היתר תיוצר האוואו בסין על-ידי ^שאנחאי ג'נרל מוטורס^, גם היא מיזם משותף בין GM ל-SAIC. המכונית מיועדת לשיווק בלא פחות מ-120 מדינות, כולל ישראל; כאן תצפה לה תחרות קשה על שוק ציי הרכב עם האקסנט החדשה שהוצגה לא מכבר בתערוכת ניו-יורק.