מאז רכשה GM את דייהו, הורגלנו לראות את דגמי היצרן הקוריאני משווקים ברחבי העולם תחת מותגים שונים – שברולט (כמו אצלנו), סוזוקי, ואפילו פונטיאק וביואיק. עכשיו הכיוון מתהפך: בחודש הבא תתחיל דייהו לשווק בקוריאה את מכונית-היוקרה הראשונה שלה, ^סטייטסמן^ – שהיא למעשה דגם של הולדן האוסטרלית, הנושא במקור את אותו שם. הסטייטסמן האוסטרלי מבוסס על פלטפורמת הנעה-אחורית שמקורה עוד באופל אומגה הישנה, ויושב על בסיס גלגלים שהוארך מהאורגינל ל-2.94 מ'; בגרסה הקוריאנית בסיס הגלגלים המוצהר הוא דווקא 2.95 מ'... דייהו מדגישה כי זהו בסיס הגלגלים הארוך ביותר בקטגוריה בשוק הקוריאני. הסטייטסמן עבר התאמה לצרכי השוק הקוריאני במשך שנתיים תמימות, ובין היתר יציע – לראשונה בסגמנט זה שם – מערכת ניווט בשפה האנגלית, כדי למשוך לקוחות זרים המתגוררים בקוריאה. הסטייטסמן מוצע עם זוג מנועי V6 ממשפחת המנועים הגלובלית החדשה של GM, בנפחי 2.8 ו-3.6 ל', אשר מיוצרים ל-GM על-ידי הולדן (ואשר מופיעים בקאדילק CTS המשווקת אצלנו); המכונית כולה תיוצר באוסטרליה עבור דייהו. יש לציין כי באוסטרליה משוווק הסטייטסמן (משמעות השם היא, פשוטו כמשמעו, מדינאי) גם עם מנוע V8 בנפח 5.7 ל' שמקורו בקורבט הקודמת, אך מנוע זה לא יגיע לקוריאה. יש לציין עוד כי באוסטרליה משווקת הולדן גרסה מפוארת ויקרה עוד יותר של הסטייטסמן, זהה מבחינה מכנית, המכונה ^קפריס^.