ביום שישי האחרון, ה-10.9 השיקה UMI את השברולט טריילבלייזר. כמו שאתם כבר יודעים, לטריילבלייזר מנוע 6 ציל' טורי בנפח 4.2 ל' המפיק 275 כ^ס ו-38 קג^מ. תיבת ההילוכים כוללת ארבעה יחסי העברה ויש גם תיבת העברה, המאפשרת תנועה עם הנעה אחורית, הנעה כפולה קבועה ו-LOW. למרות ממדים מגודלים (גדול יותר מהפאג'רו והלנד-קרוזר), הטריילבלייזר ישווק עם חמישה מקומות בלבד וברמת גימור LT הכוללת ארבע כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, מערכת שמע משולבת עם תפעול מגלגל ההגה, ועוד. המחיר עומד על 270,000 ₪, בהחלט אטרקטיבי ביחס למתחרים הפוטנציאלים. לכבוד ההשקה קיבל כל קונה (והיו 139 כאלו ביום ההשקה) מערכת DVD במתנה. מדיניות השיווק של UMI תפנה ללקוחות דרך ההבדלים בעלויות האחזקה בין רכב עם מנוע דיזל לזה עם בנזין כאשר לפי התחשיב שערכה החברה, עולה אחזקתו של רכב בנזין פחות מזה של דיזל לאורך תקופה של שלוש שנים (תלוי כמובן בדגמים הספציפיים של המתחרים). כאשר עיקר ההבדלים נובעים מהפערים באגרת הרישוי ועלויות הביטוח הגבוהות של רכב דיזל פופולארי מול עלויות הדלק של הטריילבלייזר. עוד טענו אנשי UMI על שמירת ערך שווה ואפילו עדיפה של רכב שטח עם מנוע בנזין מול דיזל. הממהרים לרדת לשטח עם הטריילבלייזר יוכלו לציידו בערכת מיגון מלאה מ^גתוס^ אשר מציעה מיגונים לחזית, לגחון ולמיכל הדלק בנוסף למגיני סף ועוד אבזור שטח נוסף מגגון ועד כננת.